کد خبر : 1803488 | 20 دی 1400 ساعت 16:55 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از نود ارومیه نوبت به پیام خراسان رسید؛

اپیدمی مدیرعامل- سرمربی در لیگ 2!

در پدیده‌ای عجیب در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، مدیران عامل در کسوت سرمربی کار خود را دنبال می‌کنند.

اپیدمی مدیرعامل- سرمربی در لیگ 2!

به گزارش "ورزش سه"، در مصاف استقلال و نود ارومیه در جام حذفی بود که پرده از یک اتفاق عجیب در فوتبال ایران برداشته شد؛ یحیی بهاری که در سالیان گذشته در کسوت سرپرست، مدیر تیم و مدیرعامل تیم نود ارومیه مشغول به فعالیت بود، به سالن کنفرانس رفت و در روزی که سلمان تاجدار سرمربی نودی‌ها در کنار تیم حضور نداشت، در کسوت سرمربی به صحبت با اصحاب رسانه پرداخت.

 

جالب آن‌که در روز مسابقه هم بهاری در کنار زمین به هدایت تیم پرداخت تا همزمان در کسوت مدیرعامل-سرمربی مشغول به فعالیت باشد و رقم زننده اتفاق عجیبی در فوتبال ایران باشد.

حالا در کنار این تیم که در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور دارد، مورد جدیدی نیز مشاهده شده است؛ بعد از نتایج دور از انتظار پیام خراسان در لیگ دسته دوم، محمد بابایی سرمربی این تیم از سمت خود کناره‌گیری کرده و برای بازی هفته دهم پیامی‌ها مقابل شهدای بابلسر در مشهد، خبری از این سرمربی باتجربه نیست.

 

با توجه به عدم انتخاب جانشین، یونس مسعودی که در کسوت مدیرعامل تیم پیام مشغول به فعالیت است، اعلام کرده که خود قصد دارد برای بازی حساس با حریف بابلسری روی نیمکت بنشیند و در نقش سرمربی فعالیت کند و بعد از این بازی، مذاکرات برای انتخاب جانشین بابایی انجام خواهد شد تا این اتفاق نادر و جالب‌توجه در فوتبال ایران در کمتر از یک ماه مجدداً تکرار شود.

دیدگاه‌ها