کد خبر : 1803532 | 20 دی 1400 ساعت 20:20 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش ستاره یوونتوس بعد از مصدومیت تلخ (عکس)

فدریکو کیه زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، در صفحه اینستاگرام خود به مصدومیتش و پیام هواداران و هم‌تیمی‌هایش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، فدریکو کیه زا دیشب در دیدار مقابل رم به شدت مصدوم شد و صبح امروز به همراه پدرش انریکو وارد کلینیک باشگاه یوونتوس شد تا مورد معاینه قرار گیرد. حالا یوونتوس ساعتی قبل با انتشار بیانیه ای تایید کرد فدریکو کیه زا، ستاره این تیم در دیدار مقابل رم از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و در روزهای آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

این یک کابوس بزرگ برای تیم ماسیمیلیانو آلگری و البته تیم ملی ایتالیا محسوب می‌شود. یوونتوس برای ادامه رقابت های فصل جاری و آتزوری جهت حضور موفق در پلی آف جام جهانی حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده بودند اما حالا باید ترکیب خود را بدون فدریکو کیه زا برنامه‌ریزی کنند چرا که او تا پایان فصل از زمین فوتبال دور خواهد بود.

 

در این بین بسیاری از هواداران یوونتوس و هم‌تیمی‌های فعلی و قبلی کیه زا در این تیم و البته تیم ملی ایتالیا طی ساعات گذشته پیام های حمایت آمیزی را برای این بازیکن ارسال کردند و حالا سکوت این ستاره تکنیکی شکسته و از آنها تشکر کرده است. ستاره تیم ملی ایتالیا و یوونتوس در اینستاگرام خود نوشت: "به خاطر بسیاری از پیام‌های حمایت آمیز شما متشکرم. به زودی شما را در زمین خواهم دید."

 

 

1681577

دیدگاه‌ها