کد خبر : 1803564 | 20 دی 1400 ساعت 23:42 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

توماس‌توخل و حمایت ویژه از هافبک اسپانیایی چلسی

توماس توخل سرمربی چلسی از سائول نیگز در برابر انتقادات دفاع کرد.

توماس‌توخل و حمایت ویژه از هافبک اسپانیایی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، سائول نیگز در تابستان اخیر با قراردادی قرضی و یک ساله از اتلتیکو مادرید به چلسی پیوست. همچنین بند خرید 30 میلیون پوندی در قرارداد این بازیکن گنجانده شد. با این حال اوضاع ستاره اسپانیایی در استمفوردبریج خیلی خوب پیش نرفته و حتی شایعاتی درباره بازگشت پیش از موعد این بازیکن به اتلتیکو به گوش رسیده است.

 

با این وجود توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی در مصاحبه‌ای به حمایت از این هافبک اسپانیایی پرداخته و می گوید: "فکر می کنم او بازیکن مهمی برای ما خواهد بود و امیدوارم همینطور باشد. بازی مقابل تاتنهام یک گام بزرگ رو به جلو برای سائول بود و او نشان داد که با توانایی هایش چه کاری می تواند انجام دهد. در مقابل چسترفیلد، نیز او بخشی از یک تیم قدرتمند بود.

 

 

1681612

 

 

من در هر بازی اعتماد به نفس بیشتری در او می بینم، او در شرایط خوبی قرار دارد و سازگاری او با نحوه بازی ما نسبت به قبل بیشتر شده است."

 

توخل همچنین درباره شرایط بازگشت انگولو کانته و تیاگو سیلوا به میادین نیز گفت: "بازگشت تیاگو و انگولو بستگی به احساس آنها دارد. همچنین به تست هایی که انجام می دهند و قوانینی که وجود دارد. بنابراین من نمی توانم هیچ به روز رسانی در مورد این دو تا پیش از بازی با تاتنهام ارائه دهم. ما امیدواریم که آنها را داشته باشیم اما در حال حاضر نمی توانم در مورد در دسترس بودن آنها گزارش بدهم."

 

 

1606995

دیدگاه‌ها