کد خبر : 1803624 | 21 دی 1400 ساعت 10:21 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

آلن شیرر:

راشفورد دیگر از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌برد

آلن شیرر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که مارکوس راشفورد در ارائه نمایش سابقش به مشکل خورده است.

راشفورد دیگر از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌برد

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد فصل بدی را در اولدترافورد سپری کرده و تنها سه گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است و این نمایش ضعیف در بازی شب گذشته برابر استون ویلا نیز تکرار شد.

شیرر بین دو نیمه بازی برابر استون ویلا که با پیروزی 0-1 یونایتد همراه شد، به بی بی سی اسپورت گفت که این بازیکن کمی پیشرفت کرده اما به نظر می‌رسد که از بازی کردن لذت نمی‌برد.

این ستاره سابق لیگ برتر گفت:« من فکر می‌کنم در نیمه اول این بازی دیدیم که شرایط کمی بهتر شده است. من می‌دانم که او مصدومیت‌هایی داشته و درک می‌کنم که همین موضوع باعث شده که کمی اعتماد به نفسش پایین بیاید. با این حال کارهای او در خارج از زمین بسیار درخشان بوده است.»

 

1659603

 

شیرر با اشاره به مشکلات راشفورد در زمین ادامه داد:« مطمئنا این فص بارها پیش آمده که شرایط طوری پیش رفته که انگار حضور در میدان برای او بسیار دشوار بوده است. اینطور به نظر نمی‌رسد که او خیلی از فوتبال بازی کردن لذت ببرد. من این موضوع را درک می‌کنم. او باید این روند را طی کند و یاد بگیرد که چطور بر آن غلبه کند.»

این مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با اشاره به اعتماد به نفس پایین این بازیکن اضافه کرد:« ما نمی‌دانیم در حال حاضر در زندگی شخصی راشفورد چه می‌گذرد اما او اعتماد به نفس پایینی دارد. من فکر می‌کنم در حال حاضر انجام هر کاری برای او نیاز به انرژی و تلاش زیادی دارد. او روند مستقیمی را طی می‌کند  و هیچ چیز درخشانی در طول بازی از او دیده نمی‌شود.»

دیدگاه‌ها