کد خبر : 1803719 | 21 دی 1400 ساعت 16:34 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

ترسی در اردوی اینتر وجود ندارد؛

اینزاگی: یوونتوس به حضور در فینال عادت دارد

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر تاکید کرد تیمش با تمام توان به دنبال غلبه بر یوونتوس در سوپرجام خواهد بود.

اینزاگی: یوونتوس به حضور در فینال عادت دارد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در سوپرجام ایتالیا در استادیوم سن سیرو پذیرای یوونتوس خواهد بود و سیمونه اینزاگی می تواند فتح اولین قهرمانی خود روی نیمکت نراتزوری را جشن بگیرد. سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شده و مدعی شدد در چنین مسابقاتی هرگز شانس یک تیم برای کسب پیروزی بیشتر از حریفش نیست.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "از روز اول حضورم روی نیمکت اینتر، همه اعضای تیم با من همکاری کرده و حتی باشگاه و هواداران به خوبی از من استقبال کردند. این دیدار مانند یک فینال است و شانس هیچ تیمی در این مسابقات بیشتر از دیگری نیست.

 

یوونتوس روز یکشنبه در یک بازی بسیار پیچیده در المپیکو پیروز شد. ما یوونتوس را می شناسیم و آنها به بازی در فینال ها عادت کرده است. در شرایط بسیار خوبی قرار داشته و امیدواریم رضایت هواداران اینتر را جلب کنیم. 

 

1657641

 

ترسی در اردوی اینتر وجود ندارد. اینکه ما در صدر جدول هستیم باید یک نیروی محرک برای تیم باشد. در تاریخ 20 آگوست و قبل از شروع فصل همه بخت اول فتح اسکودتو را یوونتوس می دانستند و اینتر نیز مانند دیگر تیم های جدول باید با بیانکونری رقابت می کرد. تیم هایی چون میلان، ناپولی و آتالانتا کارهای بزرگی در فصول اخیر انجام داده اند و این صدرنشینی باید یک نیروی محرک باشد. یوونتوس در هشت بازی اخیر شکست نخورده و آنها یکشنبه عملکرد فوق العاده ای ارائه دادند.

 

من دو فینال را روی نیمکت لاتزیو مقابل یوونتوس تجربه کردم، یک بار برابر مکس آلگری و یک مرتبه مقابل مائوریسیو ساری و هر دو بار در شرایطی پیروز شدیم از بخت کمتری برخوردار بودیم. فردا شب با 120 درصد توان سعی خواهیم کرد احساس رضایت را برای هواداران اینتر به ارمغان بیاوریم. امروز ما یک جلسه تمرین داریم و همه مهاجمان تیم در شرایط خوبی قرار دارند. من نیز سعی خواهم کرد بهترین زوج را برای دیدار فردا شب مقابل یوونتوس انتخاب کنم.

 

مصدومان ترکیب یوونتوس؟ این تیم ترکیب بزرگی در اختیار دارد و مکس آلگری می داند که چگونه جایگزینی برای بازیکنان غایب خود پیدا کند. همچنین برای فدریکو کیه زا آرزوی موفقیت و سلامتی دارم و او میراث فوتبال ایتالیا است."

دیدگاه‌ها