کد خبر : 1803720 | 21 دی 1400 ساعت 16:44 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

سرعت پروژه قابل‌قبول نیست؛

رصد آخرین اوضاع و احوال بازسازی وطنی قائمشهر

از فرآیند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر محل میزبانی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز بازدیدی از سوی مسئولان ذی‌صلاح به عمل آمد.

رصد آخرین اوضاع و احوال بازسازی وطنی قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، چالش بزرگ نساجی مازندران برای لیگ بیست و یکم، بدون‌تردید میزبانی در خانه بوده است؛ آن‌ها در طول این فصل هیچگاه نتوانسته‌اند از ظرفیت میزبانی خود به درستی بهره ببرند و خبری از حضور در ورزشگاه وطنی قائمشهر نبوده و ورزشگاه شهدای ساری، نقش جهان اصفهان و امام رضا(ع) مشهد، استادیوم‌هایی بودند که در شاگردان ساکت الهامی از رقبای خود میزبانی کرده‌اند.

 

پروژه بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از مدت‌ها پیش آغاز شده و قرار بر آن بود که تا نیم‌فصل این پروژه نهایی و در اختیار باشگاه نساجی قرار گیرد؛ اما گویا سرعت پروژه رضایت‌بخش نیست.

عصر امروز معاون سازمان برنامه و بودجه استان به همراه معاون دفتر فنی اداره ورزش و جوانان مازندران که مسئول اجرای تعویض چمن ورزشگاه وطنی است با حضور در قائمشهر آخرین مراحل پیشرفت این پروژه را از نزدیک دنبال کردند.

در این بازدید منصوری فرد معاون سازمان برنامه اعلام کرد ۵ میلیارد تومان اعتبار، سال گذشته همزمان با سفر نوبخت رئیس سابق برنامه و بودجه به قائمشهر و ۱۰ میلیارد تومان هم امسال برای تغییر چمن وطنی به حساب اداره ورزش و جوانان واریز شده و از نظر بودجه، مشکلی برای اجرای پروژه وطنی نیست. او در عین حال از سرعت نه چندان مناسب پیشرفت پروژه هم اظهار نارضایتی کرد.

 

در ادامه در مورد چمن شهدای ساری هم که باشگاه نساجی نسبت به کیفیت چمن آن اعتراض داشت و به همین دلیل بازی‌های خانگی خود را از این استان منتقل کرده چه از نظر تامین اعتبار و چه از نظر عملیات فنی، اعلام شد عملیات اجرایی در مرحله ترک تشریفات قانونی است تا با فوریت از روزهای آینده عملیات تعویض چمن شهدا هم آغاز شود. از نظر بودجه هم تمام مبلغ مورد نیاز برای تعویض چمن شهدا با چمن رول هم تامین شده و در روزهای آینده شاهد آغاز عملیات تغییر چمن شهدا خواهیم بود.

دیدگاه‌ها