کد خبر : 1803743 | 21 دی 1400 ساعت 18:18 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

سون فردا شب غایب است؛

کونته: دست به ریسک احمقانه‌ای نخواهم زد!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام مدعی شد سون هیونگ مین مدتی قادر به همراهی اسپرز نخواهد بود.

کونته: دست به ریسک احمقانه‌ای نخواهم زد!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در بازی رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه با دو گل در خانه چلسی مغلوب شد و حالا این تیم فردا شب کار دشواری برای جبران این شکست و صعود به فینال دارد. اخباری در مورد احتمال تقویت ترکیب تاتنهام در فصل زمستان مطرح شده، اما آنتونیو کونته مدعی شد در نهایت این مدیران باشگاه هستند که در مورد آینده تصمیم می گیرند.

 

آنتونیو کونته گفت: "برای مسابقه فردا شب مصدوم جدیدی ندارم، اما چند بازیکن مانند اریک دایر هنوز شرایط بازی کردن پیدا نکرده اند. من نمی‌خواهم در مورد نام‌ بازیکنان صحبت کنم، اما چند مصدوم که خیلی نزدیک به بازگشت.

 

1662148

 

اما بهتر است برای بازی فردا شب ریسک احمقانه ای نکنیم، زیرا خطر از دست دادن بازیکنان برای مدت طولانی پیش روی تیم است. اخیرا جلسه خوبی با باشگاه داشته و در مورد شرایطم در تاتنهام در این دو ماه صحبت کردم. البته حرف آخر را همیشه باشگاه می زند.

 

برای بازگشت سون هیونگ مین باید تا پس از تعطیلات بازی های ملی صبر کنیم. مصدومیت او مشکل عضلانی بود و چه حیف که سون نمی تواند بازی کند، زیرا شما به خوبی از اهمیت این بازیکن برای تاتنهام مطلع هستید.

 

فعالیت تاتنهام در بازار زمستانی؟ من در مورد خواسته هایم در بازار نقل و انتقالات با باشگاه صحبت کردم. من عقاید را در مورد شرایط فعلی را اعلام کردم و فکر می‌کنم این مهمترین مسئله است، زیرا سپس باشگاه باید بهترین راه حل را انتخاب کند. من یک مربی هستم و توقعی ندارم. من باید مشکلات را حل کرده، بهترین استفاده از بازیکنانم را داشته و و شرایط تیمم را بهبود بخشم. این تنها راهی است که می توان پیشرفت کرد و باشگاه نیز به خوبی از وضعیت ما آگاه است."

دیدگاه‌ها