کد خبر : 1803747 | 21 دی 1400 ساعت 18:59 | 11.7K بازدید | 16 دیدگاه

دوباره در مسیر اصلی خودمان قرار گرفته‌ایم؛ 

کریستوفر کنت: ما قهرمان می‌ شویم

سنگربان تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی در رابطه با شرایط این تیم در رقابت های لیگ برتر و همینطور شرایط خودش صحبت کرد.

کریستوفر کنت دروازه بان اتریشی تیم فوتبال سپاهان در حاشیه تمرین روز سه شنبه طلایی پوشان اصفهانی در گفتگو با دو پیروزی پیاپی تیمش مقابل پدیده و سپس فولاد خوزستان اینطور حرف هایش را آغاز کرد: بله خب یک مقدار برای ما سخت بود. بعد از باخت هایی که داشتیم، دو برد پیاپی به دست آوردیم. الان در راه اصلی خودمان قرار گرفتیم و خیلی خوشحال هستیم.


او سپس در پاسخ به این سوال که ذهنیت او در گذشته و حالا که چند ماه از حضورش سپری می‌شود، چه تغییری کرده، بیان کرد: البته خب من وقتی با باشگاهی حرفه ای و بزرگ سپاهان روبرو شدم، شوکه شدم و از آنها ممنونم که در این تیم هستم.

 

 

 


سوال بعدی از کنت در رابطه با کار کردن با محرم نویدکیا و رحمان رضایی بود و او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: ما مربیان فوق العاده ای داریم ولی من زمان بیشتری را با رحمان سپری می کنم. از او چیزهای زیادی یادگرفته ام و در حال آموختن بیشتر هستم.


از کنت در رابطه با سبک بازی سپاهان پرسیده شد که با توجه به روش بازی تیم، او باید مشارکت زیادی در بازی داشته باشد. دروازه بان سپاهان درواکنش به این سوال گفت: البته که، چون فکر می کنم یکی از دلایلی که من را انتخاب کردند، همین باشد. من خودم علاقه زیادی به بازی با پا دارم و اینطور احساس راحتی بیشتری می کنم تا بتوانم پوشش دفاع هم باشم.


دروازه بان اتریشی سپاهان در واکنش به این سوال کدام غذای ایرانی را ترجیح می دهد، اینطور پاسخ داد:غذا فقط مرغ و برنج می خورم و چیزهای دیگر را نمی خورم.

 

 

 

 


او سپس در واکنش به این سوال که آیا فارسی یاد گرفته، اضافه کرد: فارسی کلماتی را یادگرفته ام که در زمین فوتبال به درد بخورد و نکته دیگر اینکه گئورگی هست و با هم انگلیسی صحبت می کنیم و ارتباط اینطوری بهتر می شود.


کنت در رابطه با همین سوال گفت: من کلماتی مثل راست، چپ، پشت، بیا بالا را یاد گرفته ام و فکر می کنم همین ها برای بازی کافی باشد.


سوال پایانی از کنت در رابطه با انتظار هواداران سپاهان برای قهرمانی بود و او در واکنش به این سوال گفت: انتظار خود ما هم از خودمان قهرمانی است است. راهمان را پیش می رویم تا به هدف اصلی برسیم. امیدوارم پاندمی کرونا تمام شود و هواداران به ورزشگاه بیایند و اینکه بتوانیم قهرمانی را با هم جشن بگیریم.


او در واکنش به سوال انتهایی خبرنگار ورزش سه که از او پرسید جمله پایانی اش را بگوید، اینطور صحبت های را خاتمه داد: ما قهرمان می شویم.

دیدگاه‌ها