کد خبر : 1803841 | 22 دی 1400 ساعت 11:21 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

الاهلی با درخشش عمر السوما از هفتمین باخت گریخت

دبل ستاره سوری الاهلی بعد از بازگشت دوباره

عمر السوما ستاره سوریه الاهلی عربستان بعد از دوری ۳ هفته‌ای، با دبل در دیدار برابر الفیصلی مانع باخت هفتم تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما، مهاجم تیم الاهلی عربستان، با تغییر نتیجه دیدار مقابل الفیصلی، تیمش را از هفتمین باخت در لیگ حرفه ای عربستان نجات داد. 

 

عمر السوما که به دلیل مصدومیت دو، سه هفته ای از میادین دور بود در دیدار تیمش مقابل الفیصلی از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفت و در نهایت توانست با دبل در این بازی تیمش را صاحب یک امتیاز کند. 

 

نتیجه تساوی دو بر دو در این بازی در حالی به دست آمد که گل اول بازی را تیم الفیصلی در دقیقه دهم توسط هشام فائق به ثمر رساند. این گل در حالی که چیزی نمانده بود تا نیمه اول را به سود این تیم کند در نهایت توسط ستاره سوری الاهلی پاسخ داده شد و در دقیقه ۴+۴۵ عمر السوما توانست از روی نقطه پنالتی بازی را در همان نیمه اول یک بر یک کند و در نتیجه دو تیم با ۱ امتیاز راهی رختکن شدند. 

 

1681907

 

در نیمه دوم هم این تیم الفیصلی بود که توانست در ابتدا دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۵۵ بازی مهاجم برزیلی این تیم یعنی گیلرمی موفق شد دومین گل تیمش را وارد دروازه الاهلی کند و جالب اینکه باز هم به مانند نیمه اول در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود که یک پیروزی شیرین نصیب تیم الفیصلی شود عمر السوما توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند، گل مهاجم سوریه الاهلی در دقیقه ۸۱ این بازی به ثمر رسید. این تساوی و یک امتیاز در حالی برای تیم الاهلی به دست آمد که حریف این تیم از دقیقه ۷۶ و با اخراج محمد الاخبرانی الفیصلی ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. 

 

تیم الاهلی که این فصل با وجود تغییرات بسیار، هنوز هم حال مساعدی ندارد، یکی از بدترین فصل های دوران موجودیت خود را پشت سر می گذارد. آنها با یک امتیازی که در دیدار مورد نظر گرفتند ۱۶ امتیازی شدند و در رتبه سیزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفتند، تیم الفیصلی نیز با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل پایین تر بعد از الاهلی در رده چهاردهم جدول رده بندی حضور دارد.

دیدگاه‌ها