کد خبر : 1803862 | 22 دی 1400 ساعت 12:59 | 24.6K بازدید | 32 دیدگاه

علیه هیچ بازیکنی نیستم، موضوع تیم است 

واکنش سولدو به تکرار مکررات درباره عباس‌زاده!

سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با نساجی به عدم حضور عباس زاده در ترکیب این تیم واکنش نشان داد.

واکنش سولدو به تکرار مکررات درباره عباس‌زاده!

به گزارش ورزش سه، تراکتور فردا در چارچوب رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان نساجی مازندران خواهد بود. زوونیمیر سولدو در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: ما بچه ها را برای این بازی آماده کرده‌ایم. یک بازی سخت خواهد بود. تیم نساجی تیم خوبی است و امتیازات خوبی هم در لیگ کسب کرده و دارای چند بازیکن با تجربه و خوب است که سالهاست در لیگ برتر بازی می‌کنند.

 

او ادامه داد: ما از عملکرد بازیکنان در بازی قبل راضی هستیم، یک روند خوبی داشتند. شاید از لحاظ امتیاز گیری راضی نباشم. امیدوارم این روند خوبمان را ادامه بدهیم و تلاش کنیم که امتیازات بیشتری در بازی ها کسب کنیم که بتوانیم شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم.

 

سولدو در پاسخ به این سوال چرا بازیکنانی مثل عباس زاده در ترکیب اصلی تیم قرار نمی‌گیرند، گفت: من برای تیم کار می‌کنم نه نفرات. علیه هیچ بازیکنی هم کار نمی‌کنم بلکه می‌خواهم بازیکن در خدمت تیم باشد. عباس زاده یک بازیکن باتجربه و خوب است ولی شرایطی که ما داریم و بازیکنانی که در اختیار دارم به عباس زاده ارجحیت داشتند و به این خاطر این نفرات انتخاب شدند. مسلما به هیچ وجه علیه خودم و تیم کار نمی‌کنم و بچه هایی که آماده تر بودند در بازی ها استفاده کردم.

 

سرمربی کروات تراکتور با بیان اینکه نساجی را به خوبی آنالیز کرده‌اند بیان کرد: نه فقط تیم نساجی بلکه تمام تیم هایی که با آنها بازی داشتیم، به خوبی آنالیز کردیم و نقاط قوت و ضعف آنها را با همکارانم بررسی کردیم، قبل از بازی شناخت خوبی به بچه ها می‌دهیم.

 

او با اشاره به ضعف این تیم در دفاع راست اظهار داشت: از روز اولی که آمدم گفتم که این تیم یک دفاع راست بیشتر ندارد و زمانی که تیم بسته شده روی این مساله خوب فکر نشده و با تمام تلاشی که کردیم هنوز هم نتوانستیم یک جایگزین خوب پیدا کنیم و هنوز هم تلاش می‌کنیم این مشکل را برطرف کنیم‌.

 

 

سولدو در واکنش به اینکه اگر در نیم فصل موفق به جذب بازیکن جدیدی نشوند، چه برنامه ای خواهند داشت، توضیح داد: من فعلا این نفرات را در اختیار دارم و پیش بینی اینکه بتوانیم بازیکن بیاوریم یا نه خیلی سخت است، باید شرایط مهیا شود. چیزی که الان برای من مهم است بازی فردا با نساجی است که باید کاملا تمرکز داشته باشیم که این بازی به بهترین شکل به نفع ما تمام شود. امیدوارم در ادامه همکاری با باشگاه این اجازه را به ما بدهد که بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

 

وی در واکنش به اینکه چه زمانی تراکتور منسجم تر خواهد شد، گفت: باز هم تکرار می‌کنم ما روند خوبی داریم و تیم از لحاظ تاکتیکی در حال بهتر شدن است. شاید از لحاظ امتیازگیری خوب نبودیم ولی تلاش می‌کنیم که این روند خوب را ادامه بدهیم که تیم و کیفیت کاری بهتر شود ولی باید چند نفر هم به این تیم اضافه شوند.

 

سرمربی تراکتور ادامه داد: با شناختی که از نساجی داریم فردا یک بازی سخت خواهیم داشت. مسلما یک جنگ واقعی در وسط زمین خواهد بود. شاید ما انگیزه های خاصی هم برای این بازی داشته باشیم که بتوانیم آن را دنبال کنیم و با یک بازی درگیرانه به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم.

 

سولدو در پایان در خصوص غایبان تیمش برای بازی فردا توضیح داد: یکی دو بازیکن داریم که آسیب جزئی دارند ولی امیدواریم تا بازی فردا برسند.

دیدگاه‌ها