کد خبر : 1803864 | 22 دی 1400 ساعت 13:13 | 4.8K بازدید | 11 دیدگاه

الهامی: سختی بازی با تراکتور را لمس می‌کنیم

سرمربی نساجی می‌گوید برای برد مقابل تراکتور لازم است با جسارت و جنگندگی بیشتری وارد زمین شوند.

الهامی: سختی بازی با تراکتور را لمس می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی سرمربی نساجی پیش از بازی با تراکتور در خصوص این بازی عنوان کرد: بازی فردا قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. دو تیم به جایی رسیدند که شناخت خوبی از هم دارند. آخرین بازی نیم فصل اول است و تیم ها کاملا از همدیگر شناخت دارند و بازی ها کاملا بخاطر نزدیک بودن زمان بازی ها، تاکتیکی و پرفشار و سخت و پرتنش شده است.

 

او با اشاره به وضعیت تیم تراکتور ادامه داد: تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم خیلی خوبی است و جایگاهش اصلا این است و بسیار رفیع تر از این است و با بازی هایی که در دو سه هفته گذشته انجام داده این را نشان داده است.

 

سرمربی نساجی با اشاره به دشوار بودن بازی فردا بیان کرد: تیم خوبی هستیم و رفته رفته بهتر شدیم و سخت بودن بازی فردا را کاملا لمس می‌کنیم و می‌دانیم چه بازی سختی را در پیش داریم. بچه ها باید با تمرکز لازم مثل بازی های گذشته و جسارت و جنگندگی بیشتر وارد زمین شوند که بتوانیم دست پر از زمین بیرون بیاییم.

 

الهامی در پایان در خصوص محروم و مصدومان نساجی برای بازی با تراکتور توضیح داد: بازیکن محروم ما کریم اسلامی است و در مورد مصدوم ها نمی‌توانم صحبتی کنم چون همه بچه ها همیشه آماده هستند و مهم بودن نفراتی است که حضور دارند. آنهایی که مصدوم نیستند قطعا جای بازیکنان دیگر را پر می‌کنند تا بتوانیم در وهله اول یک بازی خیلی خوب و باکیفیت ارائه بدهیم و در وهله دوم تیمی که لیاقت برنده شدن را دارد، داشته باشیم.

دیدگاه‌ها