کد خبر : 1803865 | 22 دی 1400 ساعت 13:14 | 7K بازدید | 4 دیدگاه

می‌خواهیم با پیروزی نیم‌فصل اول را تمام کنیم؛

عنایتی: با علی‌منصور برادریم اما از ما هم انتظاراتی هست

سرمربی هوادار تهران معتقد است تیمش به رغم فراز و نشیب‌هایی که داشته، توانسته عملکرد نسبتاً خوبی را از خود به جای بگذارد و او از عملکرد شاگردانش راضی است.

عنایتی: با علی‌منصور برادریم اما از ما هم انتظاراتی هست

به گزارش "ورزش سه"، هوادار که نخستین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، فردا در خانه تقابل حساسی مقابل صنعت نفت آبادان همسایه جدولی خود خواهد داشت و شاگردان عنایتی برای یک پایان خوش در نیم‌فصل پر فراز و نشیب خود، نیازمند پیروزی خانگی مقابل حریف نفتی و نزدیک شدن به میانه‌های جدول رده‌بندی هستند.

 

رضا عنایتی سرمربی هوادار در کنفرانس خبری پیش از مسابقه فردا با اشاره به شرایط فنی دو تیم گفت: بازی فردا برای ما فوق‌العاده پراهمیت است چون می‌دانیم مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی بازی می‌کند؛ نتایج آنها را دنبال کردیم و باید بگویم شاید ابتدای فصل کمی فراز و نشیب داشتند، اما چند هفته‌ای است که به ثبات خوبی رسیده‌اند. می‌دانیم فردا چه بازی سختی خواهیم داشت و تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد تا آخرین بازی دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

سرمربی هوادار در پاسخ به سوالی درباره عملکرد شاگردانش در نیم‌فصل نخست گفت: نیم‌فصل اول برای تیم هوادار پرفراز و نشیب و با قرعه شرایط برای ما به لحاظ تجربه‌ای سخت بود. البته هر چه جلوتر رفتیم، وضعیت بهتر شد و در مجموع از نحوه بازی تیم‌مان راضی هستم.

 

او البته اشاره‌ای به روند امتیازگیری تیمش هم داشت و توضیح داد: در نتیجه‌گیری و امتیاز جمع کردن معتقدم می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و امتیازهای بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد؛ آماده می‌شویم بعد از این بازی شرایط را تغییر بدهیم و علاوه بر اینکه بازی خوبی انجام می‌دهیم، نتیجه خوبی هم بگیریم.

عنایتی درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر گفت: ما در پیش‌فصل بدنسازی خوبی انجام دادیم، اما فشار بازی‌ها و اینکه بازیکنان باید هر چهار پنج روز بازی کنند، شرایط ما را سخت کرد؛ ما هر بازی چهار پنج مصدوم داریم که اگر تیم‌مان یک دست نبود، به مشکل می‌خوردیم. خدا را شکر تیم یکدستی داریم و باید همینطور جلو برویم، چون کاری از دست ما بر نمی‌آید و این برنامه‌ریزی انجام شده است.

 

سرمربی هوادار ادامه داد: در 20 روزی که لیگ تعطیل است برنامه‌ریزی داریم هم ریکاوری کنیم و هم بدنسازی کوچکی داشته باشیم تا در نیم‌فصل دوم به مشکل نخوریم؛ این برنامه‌ریزی انجام شده است و ما هم باید مانند تمام دنیا جلو برویم.

 

رضا عنایتی در واکنش به این‌که چرا تیمش ساختار دفاعی خوبی دارد اما در خط حمله آمار خوبی به جای نگذاشته، پاسخ داد: ساختار حمله‌ای ما دچار مشکل است و اصلاً بار گلزنی تیم را روی دوش مهاجمان نمی‌اندازم؛ ما در هر بازی بالای 18-19 ضربه ایستگاهی داریم که در ضربات ایستگاهی مدافعان هم برای استفاده از ضربات سر اضافه می‌شوند. من اشکال کار را به بخش هجومی تیمم می‌گیرم، نه فقط مهاجمان.

عنایتی در توضیح عملکرد شاگردانش در دفاع و حمله گفت: باید فکری اساسی انجام بدهیم و بعد از این بازی هم چند بازیکن مدنظر داریم که باید اضافه کنیم؛ اندک نقاط ضعف‌مان را باید در نیم‌فصل دوم پوشش بدهیم تا با قدرت ادامه بدهیم. به جرأت می‌گویم که اولین یا دومین تیمی هستیم که بیشترین ضربه ایستگاهی را می‌گیریم، اما استفاده نمی‌کنیم. باید بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم تا از این ضربات بهتر استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به سوالی درباره رویارویی با علیرضا منصوریان پاسخ جالبی داد و گفت: من با علی منصوریان تقابلی ندارم و دو رفیقی بودیم که سال‌ها در کنار هم حضور داشتیم؛ علی منصوریان را به‌عنوان یک دوست و برادر دوست دارم. الان هم یک بازی می‌خواهیم انجام بدهیم و هر دو روی نیمکت تیم‌هایی هستیم که همه از ما انتظار دارند.

 

رضا عنایتی در بخش پایانی صحبت‌های خود در کنفرانس خبری امروز گفت: می‌دانم روی نیمکت صنعت نفت همه از منصوریان انتظار دارند و من هم اولین فصل مربیگری‌ام در لیگ برتر است و تلاش می‌کنیم کارنامه خوبی داشته باشیم؛ آرزوی موفقیت دارم برای علی منصوریان و صنعت نفت و امیدوارم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برساند.

 

دیدگاه‌ها