کد خبر : 1803885 | 22 دی 1400 ساعت 14:41 | 31.6K بازدید | 28 دیدگاه

کارهای سخت را راحت‌تر انجام می‌دهم

نکونام: با انتقال حردانی به استقلال مخالفم

جواد نکونام از شرایط سخت فولاد با توجه به جذب نشدن بازیکن جدید گفت و در مورد نیاز تیمش به خرید چند بازیکن جدید صحبت کرد.

نکونام: با انتقال حردانی به استقلال مخالفم

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پدیده گفت: درمورد بازی فردا می‌دانیم که تیم پدیده در دوبازی گذشته خودش توانسته دو امتیاز خوب کسب کند و حتی بازی با پیکان می‌توانست برنده از زمین بیرون بیاید و توانست پرسپولیس را متوقف کند و شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده‌اند.

آنها پنج دفاعه و فشرده بازی می‌کنند و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی برنامه دارند که باید در بازی فردا سعی کنیم باهوش باشیم چون تیم پدیده در چند هفته اخیر توانسته راه پیشرفت را پیدا کند و در این دوهفته نتایج خوبی گرفته و در زمینه شکل تیمی و سازماندهی، تیم آن‌ها تغییرات خوبی داشته است.

  مثل تمام بازی‌ها بازی سختی است و بازی راحت در فوتبال وجود ندارد. شرایط طوری است که نیاز داریم  حداکثر امتیازات را در نیم فصل بگیریم تا برای نیم فصل دوم آماده شویم. امیدوارم بتوانیم یار جدید بگیریم و نیم فصل دوم را با امتیازات بیشتر به پایان برسانیم.

 

او در واکنش به خبر جدایی حردانی به مقصد استقلال گفت: من توجهی به صحبت‌های بیرون ندارم و همیشه به واقعیت‌ها توجه می‌کنم و روی آن‌ها تمرکز می‌کنم. اول فصل زمانی که من آمدم چون روز آخر نقل و انتقالات بود به من این تغییر پیشنهاد شد و من موافقت نکردم و اگر قرار است تغییری صورت بگیرد باید بازیکنانی بگیریم که به تیم کمک کنند ولی من موافقت نکردم و الان هم موافق این جدایی نیستم، به جلو می‌رویم تا با بازیکنان مورد نظرمان صحبت کنیم تا ببینیم کدام یک را می‌توانیم به خدمت بگیریم.

 

نکونام در خصوص لیست نقل و انتقالاتی‌اش گفت: من گزینه‌هارا در یک لیست به باشگاه اعلام کردم و در پست‌هایی که نیاز به تقویت داریم و می‌توانیم بازیکنی جابه‌جا کنیم و یا بازیکنی بگیریم لیست دادم و بازیکنان را اعلام کردم و باشگاه در حال مذاکره است. از آقای گرشاسبی و اعضای محترم هئیت مدیره تشکر می‌کنم که تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند و با دوتا از دوستان‌شان زحمت می‌کشند و بیرون از باشگاه با بازیکنان مذاکره می‌کنند تا بتوانیم بهترین نفرات و نفرات مدنظر را برای نیم فصل دوم جذب کنیم. تیم نیاز به تقویت دارد و به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: این جمله را تکرار می‌کنم و هفته قبل هم گفتم ما تیمی هستیم که سال اول، سوم لیگ شدیم و سال دوم، سومی لیگ را به دست آوردیم و قهرمان جام حدفی شدیم ولی شش بازیکن تیم‌مان را از دست دادیم که چهار بازیکن فیکس تیم بودند، این به تیم‌مان ضربه می‌زند، نیاز به یار داریم تا جای همان چهار بازیکنی که رفتند، پر کنیم و شرایط خوبی پیدا می‌کنیم. آقای کیانوش رحمتی هم به کادر ما اضافه شده است.

نکونام در مورد شرایط سخت تیمش باتوجه به جذب نشدن بازیکن بیان کرد: وقتی برنامه‌ریزی صورت بگیرد شما باید پیشرفت کنید. من فرصت اول فصل را نداشتم و مهم‌تر از آن بازیکنانی است که تیم از دست داده و پنجره هم بسته بوده و ما نتوانستیم یارگیری کنیم و برای پیشرفت نیاز به تغییر و تحول و جایگزین کردن بازیکنانی که مصدوم می‌شوند دارید که این فرصت از فولاد گرفته شده و با کمبود بازیکن در یک سری از پست‌ها مواجه هستیم.

روند فولاد رو به رشد بود که ما جلوی سپاهان بازی را واگذار کردیم ولی خوب بودیم و نباید می‌باختیم. تیم سپاهان موقعیتی نداشت، ما روی خلاقیت فردی باختیم. این‌ها چیزهایی است که فرق بازیکن را مشخص می‌کند. به خاطر همین است که بازیکنانی که آقای گل و پاس گل هستند گران‌ترین‌های دنیا محسوب می‌شوند. در ایران هم همینطور است، بازیکنان با کیفیت در تیم‌های بهتر بازی می‌کنند و فرق تیم‌ها را معلوم می‌کنند و نتایج را رقم می‌زنند.

 

نکونام ادامه داد: برای خوب بودن نیاز به بازیکنان تاپ داریم. برای مقابله با سپاهان، استقلال، پرسپولیس، تیم‌های سیرجان و رفسنجان و حتی آلومینیوم دست‌مان خالی است. باید زحمت بکشیم و با همین شرایط هم بهتر عمل کنیم و حداکثر تلاش‌مان را بگذاریم. ما در بعضی بازی‌ها نیاز به تغییر و تحولاتی داریم که بازیکن استراحت کند، ما تا اول فصل با همان بازیکنان بازی می‌کنیم تا جایی که بازیکنی چهار اخطاره یا مصدوم شود. ما یازده نفر اصلی را با یک یا دو تغییر می‌توانیم راهی زمین کنیم. بازی قبل ما یک هفته کار کرده بودیم که محمدرضا عباسی با آقای x بازی کند برای مثال و روز بازی عباسی حالش بد شد  و مجبور شدیم دفاعی را که همراه او می‌خواست بازی کند هم خارج کنیم و دو بازیکنی که قرار نبود بازی کردند.

 

من کار سخت را دوست دارم و کارهای سخت را راحت‌تر انجام می‌دهم! همینطور ادامه می‌دهیم تا انشاالله چند نفر را جذب کنیم. تیم‌مان خستگی ناپذیر زحمت می‌کشد تا بتوانیم یار بگیریم و در بازی‌هایی نفرات اصلی را استراحت دهیم تا شرایط را ایده آل کنیم.

 

دیدگاه‌ها