کد خبر : 1803902 | 22 دی 1400 ساعت 15:46 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی آزاد قهرمانی کشور

شکست داداش پور، پیروزی اطری، عموزاد و اکبری

رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان در حال برگزاری است.

شکست داداش پور، پیروزی اطری، عموزاد و اکبری

به گزارش "ورزش سه" از ایسنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد، از صبح امروز (چهارشنبه) در گرگان آغاز شد.

 

این رقابت‌ها مرحله اول انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو محسوب می‌شود.

امروز (۲۲ دی) مسابقات در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۴، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم پیگیری شد که در دور اول وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا اطری برابر احمد جوان کشتی‌گیری که در مسابقات امیدهای جهان و ارتش‌های جهان عملکرد خوبی داشت و حتی تیم منتخب کشتی آزاد را در سفر به عراق نیز همراهی کرد، با نتیجه ده بر ۳ به برتری رسید.

 

رحمان عموزاد عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ که از ۶۱ کیلو به ۶۵ کیلو رفته است، نیز سینا جعفری از تیم یزد را شکست داد. یونس امامی مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم از سد حمید الهیان از خراسان شمالی گذشت.

 

در یکی از مهم‌ترین کشتی‌ها، عرفان الهی ملی‌پوش ۱۹ ساله ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ که امسال مدال طلای جوانان جهان را از آن خود کرد، در اولین حضور خود در وزن ۷۴ کیلوگرم مقابل سعید داداشپور کشتی گیر با تجربه و کهنه کار این وزن با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

 

همچنین عزت‌الله اکبری نایب قهرمان کشتی آزاد جهان که تاکنون چند مرتبه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده است، در دور اول مقابل مهدی اکبرزاده به برتری رسید.

دیدگاه‌ها