کد خبر : 1803933 | 22 دی 1400 ساعت 17:05 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

کلوپ: تمدید با محمد صلاح؟ دست من نیست

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد آرسنال در ماه های اخیر پیشرفت فراوانی داشته است.

کلوپ: تمدید با محمد صلاح؟ دست من نیست

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته دیدار رفت دو تیم لیورپول و آرسنال در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه لغو شد و حالا این دو تیم فردا شب به مصاف هم خواهند رفت. محمد صلاح اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد خواسته بالایی برای تمدید با لیورپول نداشته و در انتظار اقدام مدیران این تیم است. حالا یورگن کلوپ، سرمربی مرسی سایدی ها به تمجید از صلاح پرداخته و البته تاکید کرد طی شدن پروسه تمدید قرارداد مسئله ای زمان بر است.

 

یورگن کلوپ گفت: "با توجه به قدرتی که از حضور هواداران در آنفیلد می گیریم، شرایط هنگام برگزاری بازی دوم در خانه متفاوت است، اما ما نمی‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم. ما پنجشنبه گذشته نتوانستیم بازی کنیم و بنابراین اوضاع اینگونه است. در بازی شروزبری هیچ گزینه دیگری نداشتیم و تاکی مینامینو و بابی  فیرمینو نمی توانستند کار را از ابتدا شروع کنند. این تیمی بود که می توانست راهی میدان شود و همه چیز خوب بود.

 

1681997

 

میکل آرتتا در آرسنال عملکرد فوق العاده ای داشته و بازیکنان جوان زیادی در حال حاضر در ترکیب این تیم حضور دارند. همچنین تماشای بازی سه نفر هجومی این تیم واقعا هیجان انگیز است. طرز فکر من روشن است و فکر می کنم که آنها از زمان شکست در ماه نوامبر تا امروز بسیار پیشرفت کرده اند و این یک قرعه دشوار برای لیورپول است.

 

مصاحبه اخیر محمد صلاح در مورد تمدید قرارداد با لیورپول؟ امروزه چنین مصاحبه‌هایی خطرناک است. من می‌دانم که صلاح می‌خواهد چه بگوید و ما نیز خواهان ماندن او در لیورپول هستیم. این مسائل زمان می‌برد و من نمی‌توانم شرایط را تغییر دهم. در حال حاضر همه چیز سر جای خودش قرار دارد.

 

شخصیت، نگرش و میزان تلاش محمد صلاح فوق العاده و باورنکردنی است. او از شرایط فیزیکی خودش با خبر بوده و به حرف های افراد متخصص گوش می دهد و همیشه سعی می کند پیشرفت کند. قدرت ذهنی صلاح فوق‌العاده بوده او همیشه نفر اول وارد کمپ شده و بعد از همه خارج می‌شود."

دیدگاه‌ها