کد خبر : 1803954 | 22 دی 1400 ساعت 19:26 | 8.9K بازدید | 4 دیدگاه

هشدار بارلا به یوونتوس؛ جام می‌خواهیم

نیکو بارلا، هافبک خلاق اینتر مدعی شد سال 2021 برای او اتفاقات بزرگی را به همراه داشته است.

هشدار بارلا به یوونتوس؛ جام می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، نیکو بارلا در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های ایتالیا و فوتبال جهان محسوب شده و با وجود اینکه تنها 24 سال سن دارد، به افتخارات قابل توجهی از جمله فتح یورو و اسکودتو دست یافته است. در روزهای ابتدایی سال 2022 و در آستانه مسابقه سوپرجام مقابل یوونتوس، نیکو بارلا در مصاحبه ای تاکید کرد او و دیگر بازیکنان اینتر به دنبال کسب عنوان قهرمانی خواهند بود.

 

نیکو بارلا گفت: "سال فوق العاده ای بود که با فتح سری آ و یورو برای من خاص و منحصر به فرد شد. من سال 2021 را با تمدید قرارداد به پایان رساندم و به این امر افتخار می کنم. امیدوارم در آینده جام های بیشتری کسب کنم، اما حالا باید روی مقطع فعلی تمرکز کرده و در سوپرجام بازی کنیم، زیرا مسابقات زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

 

1682037

 

من هم مانند دیگر هم تیمی هایم می خواهم قهرمان سوپرجام شوم. یوونتوس در چند سال اخیر بر لیگ تسلط داشت و تیمی با بازیکنان بزرگ است. بازی کردن مقابل یوونتوس همیشه دشوار است، اما ما قهرمان ایتالیا هستیم و این جام را نیز می خواهیم.

 

راز پیشرفت من دورانی بود که در کودکی است که همه مسابقات فوتبال را با پدرم تماشا می کردم. در آن مقطع سعی کردم تا جایی که می‌توانم یاد بگیرم و سپس با تمام انرژی و اراده بازیکنی که امروز می‌بینید، در زمین تمرین کردم. اگر می‌توانستم به جوانان توصیه کنم، احتمالاً می‌گویم کمی به خودتان زمان بدهید، زیرا با گذشت زمان و اراده همیشه می‌توان پیشرفت کرد."

دیدگاه‌ها