کد خبر : 1803996 | 22 دی 1400 ساعت 21:58 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: فردا از بهترین ترکیب ممکن استفاده می کنم

استفانو پیولی، می‌گوید تیمش با هدف پیروزی بر جنوا و صعود به مرحله بعدی کوپا ایتالیا پا به دیدار فردا شب می گذارد.

پیولی: فردا از بهترین ترکیب ممکن استفاده می کنم

به گزارش "ورزش سه"، میلان فردا شب در چارچوب رقابت‌های جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا به مصاف جنوا خواهد رفت. دو تیمی که در سری‌آ شرایط کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کنند چرا که میلان برای قهرمانی می‌جنگد و در سمت مقابل شاگردان آندری شوچنکو به دنبال فرار از منطقه سقوط هستند.

 

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل جنوا گفت: "کوپا ایتالیا فرصتی برای ما است تا کیفیت خود را نشان دهیم و باید در هر رقابتی بهترین عملکرد را داشته باشیم. جنوا لحظات سختی را پشت سر می گذارد، بنابراین من انتظار دارم که آنها بسیار مصمم باشند. ما باید برای ارائه یک عملکرد عالی آماده باشیم.

 

 

1676150

 

 

شوچنکو باهوش است، مربی بسیار توانمندی است و برای او بهترین ها را در دوران حرفه ای اش آرزو می کنم. متأسفانه همه مربیان چنین لحظاتی دارند، اما او باهوش است و از این شرایط سخت بهترین نتیجه را خواهد گرفت."

 

شرایط مصدومان میلان: "ابراهیموویچ دور از میادین است و این مایه تاسف است، زیرا این الزام را به ما می‌دهد تا در طول بازی شرایط تازه‌ای را تجربه کنیم.  ژیرو از ابتدا در ترکیب خواهد بود. او به شرایط مطلوب نزدیک است و فردا رهبری خط حمله ما را بر عهده خواهد داشت. ما از بهترین ترکیب موجود خود استفاده خواهیم کرد."

 

 

1669939

دیدگاه‌ها