کد خبر : 1804000 | 22 دی 1400 ساعت 22:20 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمیدزیچ:

کومان با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان تاریخ ساز شد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، از تمدید قرارداد کینگزلی کومان با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

کومان با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان تاریخ ساز شد

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌ها بود که بحث های زیادی در مورد آینده کینگزلی کومان وجود داشت. از ماه ها قبل برخی گزارش ها حکایت از آن داشت که این بازیکن و باشگاه آلمانی به پایان خط رسیده اند اما نهایتاً بعد از کش و قوس‌های فراوان که وجود داشت ستاره فرانسوی امروز قرارداد خود را تا سال 2027 با باواریایی‌ها تمدید کرد.

 

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، بعد از تمدید قرارداد این ستاره فرانسوی با این باشگاه ضمن ابراز خوشحالی بابت رقم خوردن این اتفاق گفت: "هدف ما این است که بایرن مونیخ طی سال‌های آینده در کورس رقابت باشگاه های برتر اروپایی باقی بماند. با تمدید قرارداد کینگزلی، جاشوا کیمیش و لئون گورتزکا، ما پایه ای قوی برای این کار گذاشته ایم."

 

 

1682095

 

 

حمیدزیچ در ادامه به تمجید از کینگزلی کومان پرداخت. او ضمن یادآوری گل قهرمانی ستاره فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن گفت: "با گلی که در فینال لیگ قهرمانان 2020 به ثمر رساند، او قبلاً تاریخ ساز شده است و اکنون فرصت بزرگی برای شکل دادن به یک دوران فوق‌العاده دارد. با توجه به کیفیت او در دادن پاس گل و گلزنی، کینگزلی برای آینده ما بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها