کد خبر : 1804039 | 23 دی 1400 ساعت 03:05 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

علی‌رغم سابقه من؛

اینزاگی: شکست دادن یوونتوس اصلا آسان نیست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر از عملکرد تیمش در بازی امشب مقابل یوونتوس ابراز رضایت کرد.

اینزاگی: شکست دادن یوونتوس اصلا آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که مانند هفته های اخیر نتوانست نمایش درخشانی ارائه دهد، در نهایت با گل دقیقه 120 الکسیس سانچس با نتیجه 1-2 یوونتوس را مغلوب کرده و فاتح سوپرجام ایتالیا شد. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار تاکید کرد غلبه بر تیمی مانند یوونتوس آسان نیست و هدف نراتزوری پایان دادن به دوران ناکامی در کسب جام بوده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "ما امشب با یک تیم بزرگ بازی کردیم. البته یوونتوس در طول مسابقه مشکلات زیادی برای ما ایجاد نکرد، اما آنها یک بازی عالی ارائه دادند. یوونتوس کاملا در جریان بازی بود و علیرغم سابقه من در غلبه بر این تیم، شکست دادن آنها هرگز آسان نیست و من امشب از عملکرد اینتر کاملا راضی هستم.

 

1682196

 

همه بازیکنان علاقه دارند در ترکیب اینتر قرار بگیرند و من بازی به بازی باید ترکییب اصلی خود را انتخاب کنم. حتی روبرتو گالیاردینی که در دیدار مقابل لاتزیو بهترین بازیکن بود امشب یک دقیقه هم بازی نکرد.

 

من چهار مهاجم بسیار خوب در لیست خود دارم و امشب آرتورو ویدال و فدریکو دیمارکو نیز در جریان بازی کاملا تعیین کننده بودند. ما باید در آینده نیز به همین روند ادامه دهیم، زیرا اینتر در 12 سال اخیر قهرمان سوپرکاپ ایتالیا نشده بود و برای چنین باشگاهی این روند خیلی طولانی شده بود. برای ما موضوع مهم کسب عنوان قهرمانی در مقابل هواداران اینتر بود.

 

حضور استیون ژانگ در استادیوم؟ او بسیار خوشحال شد و از ما تعریف کرد. بازیکنان از او درخواست جایزه کردند و فکر می کنم استیون ژانگ درخواست آنها را اجابت خواهد کرد."

 

دیدگاه‌ها