کد خبر : 1804040 | 23 دی 1400 ساعت 08:55 | 16.6K بازدید | 36 دیدگاه

بنزما: شایسته برد بودیم، رئال بهترین باشگاه دنیاست

کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، می گوید این تیم در دیدار ال‌کلاسیکو شایسته پیروزی بوده است.

بنزما: شایسته برد بودیم، رئال بهترین باشگاه دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شب گذشته در دیدار نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی بعد از 120 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه 3-2 به سود لوس بلانکوس خاتمه یافت تا تیم کارلو آنچلوتی یک پای فینال لقب بگیرد.

 

 

1682200

 

 

کریم بنزما در ادامه روند خیره کننده خود شب گذشته نیز بهترین بازیکن رئال مادرید بود و در پیروزی این تیم تاثیر زیادی داشت. بنزما در پایان بازی گفت: "نمی‌دانم این زیبا ترین ال‌کلاسیکو بود یا نه اما فشرده ترین و نزدیک ترین آنها بود. بارسلونا به دنبال این بود که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و همین موضوع کار را پیچیده کرده بود. بازی سختی بود و ما مستحق پیروزی بودیم. بردن ال‌کلاسیکو دشوار است اما پیروزی ما کاملا عادلانه بود."

 

کریم بنزما به شدت توسط هواداران حاضر در ملک فهد تشویق شد و در پایان بازی پیراهن خود را به سمت حاضران روی سکوها فرستاد تا به نوعی از آنها قدردانی کند. بنزما در این باره گفت: "من به تشویق هواداران افتخار می کنم و بابت این موضوع خیلی خوشحالم. به لطف آنها اعتماد به نفس بیشتری برای انجام کارهای بیشتر در زمین دارم. رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است. این بازی باعث شد ما خسته شویم چرا که تمام توان خود را به کار گرفتیم."

 

 

1682198

دیدگاه‌ها