کد خبر : 1804045 | 23 دی 1400 ساعت 10:02 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

زننده گل‌قهرمانی‌اینتر: من مثل یک شیر در قفس هستم

الکسیس سانچز، زننده گل قهرمانی اینتر، در سوپرجام ایتالیا صحبت‌های جالبی را بعد از پایان بازی انجام داد.

زننده گل‌قهرمانی‌اینتر: من مثل یک شیر در قفس هستم

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه دیدار بین دو تیم اینتر و یوونتوس در سوپر جام ایتالیا با تساوی 1-1 دنبال می‌شد و همه منتظر سوت پایان بازی و کشیده شدن کار به ضربات پنالتی بودند، الکسیس سانچز که به جای لائوتارو مارتینز به زمین مسابقه آمده بود موفق شد در دقیقه 1+120 گل پیروزی بخش نراتزوری را به ثمر برساند تا شاگردان سیمونه اینزاگی جام را بالای سر ببرند.

 

الکسیس سانچز بعد از پایان بازی مصاحبه جالبی انجام داد و گفت: "قهرمانان این گونه هستند. هرچه بازی بیشتری انجام دهند احساس بهتری خواهند داشت. آنها می‌توانند کاری را انجام دهند که هیچ کس دیگری قادر به انجام آن نیست. من مقابل لاتزیو بازی کردم، فکر می‌کردم امروز بازی کنم چون در شرایط خوبی هستم، اما سرمربی این تصمیم را گرفت.

 

من انگیزه زیادی داشتم و احساس می کردم امشب چیزی را فتح می کنم. ما با بازیکنان مناسب در مسیر درستی هستیم و باید همینطور ادامه دهیم."

 

 

1682204

 

 

الکسیس سانچز در ادامه گفت: "همیشه گفته‌ام، من مثل یک شیر در قفس هستم. کونته یک روز آمد و گفت، هیچ کس دیگری مثل تو نیست، او من را برای 15 دقیقه پایانی به زمین بازی می فرستاد و می گفت من تفاوت را ایجاد می کنم.  گفتم من را زودتر در زمین قرار بده، من می توانم تفاوت را ایجاد کنم. این غرش شیر است!

دیدگاه‌ها