کد خبر : 1804053 | 23 دی 1400 ساعت 21:22 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی کول:

چلسی نباید بازیکنی مثل رودیگر را از دست بدهد

اشلی کول، مدافع سابق چلسی، معتقد است که این باشگاه نباید بازیکنان کلیدی مثل آنتونیو رودیگر را از دست بدهد.

چلسی نباید بازیکنی مثل رودیگر را از دست بدهد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته موفق شد با یک گل برابر تاتنهام به پیروزی برسد و با نتیجه 0-3 در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال جام اتحادیه انگلیس شود.

تک گل آبی‌های لندن در این بازی را آنتوتیو رودیگر به ثمر رساند که در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره آینده‌اش به گوش می‌رسد.

این بازیکن نقشی کلیدی در برنامه‌های توماس توخل دارد اما به نظر می‌رسد که پس از پایان قراردادش از چلسی جدا خواهد شد.

قرارداد این مدافع در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او از همین حالا اجازه دارد مذاکراتی را با باشگاه‌های خارج از لیگ برتر انگلیس آغاز کرده و حتی پیش قراردادی را نیز به امضا برساند.

 

1646795

 

اشلی کول در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« رودیگر عالی بود. شما نمی‌توانید بازیکنان کلیدی و درجه یکی که در رختکن دارید را به راحتی از دست بدهید. من فکر می‌کنم او توانایی انجام هر کاری را دارد. او می‌تواند از دفاع بازیسازی کند، آغازگر حملات باشد، دوست ندارد در نبردهای تک به تک شکست بخورد، بنابراین سرش را جلوی توپ می‌گذارد. او به رهبری واقعی تبدیل شده است.»

توخل نیز پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره آینده رودیگر تایید کرد که هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما چلسی می‌تواند شرایط خوبی را برای او فراهم کند.

این مربی آلمانی اظهار داشت:« همه می‌دانند که اما و اگرهای بسیاری وجود دارد، اجازه دهید ببینیم واقعیت چه خواهد بود. ما ویژگی‌های بسیاری داریم که می‌توانیم در اختیار او قرار دهیم. او بازیکن چلسی است و فکر می‌کنم به خوبی از این موضوع باخبر باشد.»

دیدگاه‌ها