کد خبر : 1804117 | 23 دی 1400 ساعت 15:13 | 50.1K بازدید | 28 دیدگاه

سخنرانی احساسی لاپورتا

حال و هوای رختکن بارسلونا پس از شکست تلخ (عکس)

بر خلاف 4 شکست متوالی قبلی بارسا از رئال، بازیکنان این تیم معتقد بودند که برای اولین بار در دو سال اخیر، شایسته شکست نبودند و پیروزی در دست‌شان بود.

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا شب گذشته با برتری رئال مادرید به اتمام رسید. رئال 3-2 در ریاض بر بارسا غلبه کرد و راهی فینال شد تا در آستانه فتح اولین جام فصل قرار بگیرد. در این بازی رئال توسط وینیسیوس، کریم بنزما و فده والورده به گل رسید در حالی که برای بارسا لوک دیانگ و آنسو فاتی گلزنی کردند.

نمایش شاگردان ژاوی امیدوارکننده بود به خصوص که بسیاری پیش بینی می کردند رئال به راحتی و حتی با گل های زیاد بارسا را مغلوب کند اما در نهایت گل والورده در دقیقه 98 تعیین کننده شد.

 

 

Salida FC Barcelona de riad

 

 

موندودپورتیوو حال وهوای رختکن بارسلونا پس از این شکست را توصیف کرده است.

 

 

1682287

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا پس از بازی در رختکن حاضر شد و برای بازیکنان صحبت کرد. او بازی تیم را غرورانگیز خواند و تاکید کرد که با همین روند پیروزی ها از راه خواهند رسید.

بارسایی ها از اینکه نتوانستند از فرصت پیش آمده برای شکست رئال استفاده کنند، بسیار ناراحت بودند و خود را سرزنش می کردند که چگونه پس از دو بار جبران گل خورده، اجازه دادند گل سوم هم به ثمر برسد. آنها معتقد بودند به خصوص پس از گل تساوی فاتی در دقیقه 84 همه چیز در دست خودشان بود و باید از ضربه روحی وارد شده به رئال استفاده لازم را می بردند ولی این کار را انجام ندادند.

 

 

1682288

 

1682290

 

 

موندو نوشته است که روحیه بسیاری از بازیکنان پس از بازی خراب بود و بر خلاف 4 شکست متوالی قبلی از رئال، معتقد بودند که این بار شایسته پیروزی بودند و از اینکه چنین فرصتی از دست رفته، در عذاب بودند.

با این وجود همگی اعتقاد داشتند که این شکست می تواند مقدمه ای بر پیروزی های بعدی باشد و حالا اطمینان دارند که می توانند با رفع برخی نقایص دفاعی، به مهمترین هدف فصل یعنی کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی فتح لیگ اروپا دست پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها