کد خبر : 1804172 | 23 دی 1400 ساعت 18:03 | 46.8K بازدید | 31 دیدگاه

از بازیکنانم بابت این رکوردها تشکر می کنم

مجیدی: باید برای نیم فصل دوم تیم بهتری شویم

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال معتقد است که تیم او در هر دو نیمه دیدار برابر نفت مسجدسلیمان تیم بهتری بوده است.

مجیدی: باید برای نیم فصل دوم تیم بهتری شویم

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک بازی برتر موفق شد در مسجدسلیمان با 3 گل از سد نفت عبور کرده و صدرنشینی خود را تثبیت کند. آبی ها با این پیروزی، عنوان قهرمانی نیم فصل نخست را نیز از آن خود کردند و فرهاد مجیدی نیز بابت این مسئله از شاگردانش تشکر می کند.

 

مجیدی در نشست خبری پس از این دیدار گفت: در کل بازی خوبی بود. با توجه به اینکه کیفیت چمن استادیوم، کیفیت خوبی نداشت ولی به نظرم تیم استقلال در هر دو نیمه تیم برتر میدان بود. از بازیکنانم تشکر می کنم. آنها خیلی خوب بازی کردند و به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می گویم، خوب و دونده بودند.

 

او درباره اینکه با کسب نتایج خوب منتقدین شخصی را ساکت کرده اما در بعضی از بازی ها موقعیت های کمی ایجاد می کند و تیم حریف نیز فرصت های زیادی را برابر این تیم خلق می کند، پاسخ داد: فرمایش شما صحیح است. نکات زیادی وجود دارد و یکی دو نکته نه، بلکه چند نکته است که باید در نیم فصل دوم آنها را ترمیم کنیم.

 

سرمربی استقلال صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: من از بچه‌های تمم ممنون هستم و به آنها تبریک می‌گویم چون هدفم و چیزی که برایم حائز اهمیت بود در نیم فصل اول شخصیت تیمی و نباختن و کم گل خوردن بود که به آن رسیدیم. من به بازیکنانم بابت قهرمانی نیم فصل تبریک می گویم ولی چیزی که برای خودم حائز اهمیت بود، آن شخصیت تیمی، کم گل خوردن و نباختن است که بازیکنانم سهم عمده‌ای در این رکورد داشتند.

 

مجیدی در پایان گفت: قطعا در نیم فصل دوم باید بهتر و محکم تر بازی کنیم، من این مسئله را می دانم. شما گفتید یکی دو نکته درباره تیم وجود دارد ولی من می گویم نکات زیادی وجود دارد که باید به آن برسیم. حتما باید نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم و در نیم فصل دوم تیم بهتری شویم.

دیدگاه‌ها