کد خبر : 1804190 | 23 دی 1400 ساعت 18:47 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

لیست بازیکنان مدنظرم را به باشگاه دادم

نکونام: وضعیت زمین ما زشت و افتضاح است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: استادیوم ما اصلا شرایط خوبی ندارد و از آقای گرشاسبی خواستم که به این شرایط رسیدگی کند.

نکونام: وضعیت زمین ما زشت و افتضاح است

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده مشهد که با برتری دو بر صفر فولاد خوزستان همراه شد، اظهار داشت: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم چرخش توپ خوبی داشته باشیم. دیروز هم گفتم که در سه هفته اخیر پدیده خیلی خوب و روان بازی کرده است. تیمشان در بازی پرسپولیس و پیکان خوب بازی کرده و می دانستیم بازی سخت و سنگینی داریم. آن ها سیستم 5-4-1 بازی می کنند و داود سیدعباسی توانسته تیم را خوب در این چند هفته جمع و جور کند. امروز هم بعد از 10 نفره شدن یک مقدار دچار مشکل شد. واقعا به آن ها خسته نباشید می گویم. دوست داریم تیم پدیده در لیگ بماند و بیش از همه هم به خاطر حضور حرم امام رضا(ع) در مشهد.


وی افزود: حتی حریف توانست 10 نفره هم روی ما فشار بیاورد. با اضافه کردن بازیکنان قدبلند روی بازی مستقیم ما را اذیت کردند. تیم ما توانست چرخش توپ خوبی داشته باشد و موقعیت سازی کند و بتوانیم به گل برسیم. گل های اول و دوم را زدیم، اما بعد از گل دوم تیم ما عطشش خوابید و کار سخت شد. می توانستیم بازی را با سه، چهار گل به پایان برسانیم. نیمه دوم اوج بدشانسی ما بود و گلر تیم حریف هم دو، سه موقعیت صددرصد گرفت. بازیکنان ما هم با بی دقتی توپ را به اوت زدند. 


سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد: استادیوم ما اصلا شرایط خوبی ندارد و از آقای گرشاسبی خواستم که به این شرایط رسیدگی کند. یک قسمت از زمین وضعیت خراب است و باتلاق و گل است. استادیوم ما اصلا اینطور نبود. واقعا این وضعیت زشت و افتضاح است. دو تا از موقعیت هایمان را به خاطر همین شرایط زمین از دست دادیم. 


نکونام ادامه داد: بازیکنان تعویضی را هم برای همین وارد زمین کردیم که روی ضدحمله به ما کمک کنند، اما عملکردشان ضعیف بود. در رختکن هم به آن ها گفتم. موقعیتی در 20 دقیقه آخر نداشتیم و این هم به خاطر عملکرد بد بازیکنان تعویضی بود. اینجا شخصیت بازیکن و تیم باید آنقدر بزرگ باشد که در تمامی دقایق شکل فوتبال خودمان را بازی کنیم. اینجا همه برای فولاد زحمت می کشیم و باید از این فرصت ها استفاده کنیم. فرصتی که به بازیکنان جوان می دهم را باید استفاده کنند وگرنه در آینده کنار ما نخواهند بود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر خریدهای احتمالی فولاد در نیم فصل گفت: لیست مورد نظرم را به باشگاه دادم. قطعا نقاط ضعف خودمان را می شناسیم و می دانیم. آقای گرشاسبی و هیات مدیره زحمت می کشند. باید هر چه زودتر بازیکنان را بگیریم و استفاده کنیم. سه روز دیگر بازی جام حذفی داریم و کمبود بازیکن داریم. سال قبل یک وقفه ای بود، اما الان خیلی از بازیکنان ما خسته شدند. 


سرمربی فولاد درباره بیرون گذاشتن حردانی و مرادیان از ترکیب گفت: هر روز با بازیکنانم زندگی می کنم و قطعا در هر بازی بهترین ها و آماده ترین ها بازی می کنند. من همه بازیکنانم را دوست دارم و برای پیشرفت آن ها زحمت می کشیم. بازیکنی که اشتباه می کند، باید استراحت کند و بازیکنی که بیشتر تلاش کند، باید بازی کند.


وی در خصوص اضافه شدن کیانوش رحمتی به کادرفنی افزود: با کیانوش بازی کردم و در پاس و استقلال با هم بودیم. در نساجی هم رحمتی در کادرفنی ما بود. او در دو سال قبل در سایپا بود و نتوانست کنار ما باشد. اما نیاز بود که امسال نفر جدیدی را اضافه کنیم چون کار سخت تر است. نیاز نفرات بیشتری داریم. من هر 5، 6 بازیکن را به یک مربی سپردم و همه مسائل آن ها را زیر نظر دارند.

دیدگاه‌ها