کد خبر : 1804191 | 23 دی 1400 ساعت 18:57 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

تصمیمات داور درست بود

سیدعباسی: بدبیاری دست از سر ما برنمی دارد

سرمربی تیم پدیده مشهد با وجود داشتن یک اخراجی و اعلام یک پنالتی به سود حریف به تصمیمات داور معترض نیست.

سیدعباسی: بدبیاری دست از سر ما برنمی دارد

به گزارش "ورزش سه"، داوود سیدعباسی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می دانستیم تیم خوبی مقابل ما قرار گرفته و از نظر من فولاد در چند سال اخیر از همه نظر جزو تیم های خوبی لیگ بوده است. بازی سختی را پیش بینی می کردیم و آماده برای این مسابقه بودیم. بدبیاری دست از سر تیم ما برنمی‌دارد و گل های بدی می‌خوریم. جایگاه‌مان در جدول روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذاشته است. بازیکنانم ۱۰ نفره با تمام توان جنگیدند اما باید تلاش کنیم اعتماد به نفس را به تیم مان برگردانیم.


سرمربی پدیده در خصوص تصمیمات تاثیرگذار داور از جمله اخراج یک بازیکن و اعلام پنالتی به سود فولاد گفت: هیچ چیزی نمی توانم بگویم چون پنالتی درست بود. حقیقت را نمی توان کتمان کرد. گل‌هایی که می خوریم خیلی ابتدایی است. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. بازیکنان ما همه جوان هستند و در چند بازی، اخراجی داشته‌ایم.


سیدعباسی در پایان در خصوص اینکه پدیده می تواند از این بحران بیرون بیاید، عنوان کرد: هیچ چیزی غیرممکن نیست. از بازیکنانم قدردانی می کنم و حتما در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم. ما تیم خوب، جوان و باانگیزه ای هستیم و علی رغم این که امروز از فولاد عقب بودیم اما پا عقب نگذاشتیم و این جای امیدواری است. اگر اشتباهات فردی مان را کم کنیم، حریف خوبی خواهیم بود. حتی همین الان هم حریف خوبی برای سایر تیم‌ها هستیم. باید از اشتباهات گذشته درس بگیریم.

دیدگاه‌ها