کد خبر : 1804270 | 24 دی 1400 ساعت 10:38 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

تقدیر از تراکتوری های سابق؛ الهامی + شجاعی

باشگاه تراکتور در مراسم ابتدای بازی با نساجی از تراکتوری های سابق تیم در تیم مازنی با اهدای لوح تقدیر و هم چنین پیراهن باشگاه تقدیر کرد.

تقدیر از تراکتوری های سابق؛ الهامی + شجاعی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی به همراه دستیارانش یعنی مصطفی صداقت و عادل باباپور به همراه مسعود شجاعی از سوی باشگاه تراکتور مورد تقدیر قرار گرفتند. ساکت الهامی که ابتدا به عنوان دستیار مصطفی دنیزلی وارد تراکتور شده بود و در ادامه با رفتن این مربی عهده دار هدایت این تیم شد به همراه سرخپوشان تبریزی به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست یافت و در ادامه اعلام محرومیت 6 ماهه او از سوی کمیته انضباطی و تایید آن از سوی کمیته استیناف موجب شد تا باشگاه با علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید قرارداد امضاء کند. با این حال ساکت الهامی همواره در مصاحبه های خود از باشگاه تراکتور و زنوزی به عنوان مالک این تیم به نیکی یاد می کند چرا که اولین تیمی بودند که به ساکت الهامی به عنوان سرمربی اعتماد کردند.

 

1682497

 

جدایی مسعود شجاعی از تراکتور هم با دلخوری همراه بود اما این بازیکن که در فصل جدید بازوبند نساجی را بر بازو می بندد هیچ مصاحبه ای نداشته و گلایه ای را هم در فضای مجازی مطرح نکرده تا همواره خاطره روزهای خوش در تبریز و تراکتور در ذهن او باقی بماند؛ به خصوص جامی که به همراه تراکتور بر بالای سر برده است.

 

1682496

 

مصاف دیروز تراکتور و نساجی یک مصاف زیبا و تماشایی بود که در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.  

 

عکس: مهدی افشاری

دیدگاه‌ها