کد خبر : 1804281 | 24 دی 1400 ساعت 10:54 | 7.4K بازدید | 13 دیدگاه

ژاکا: از همه به خاطر اخراجم عذرخواهی می‌کنم

گرانیت ژاکا، بازیکن سوییسی آرسنال، از هم تیمی‌ها و هواداران این تیم به خاطر اخراجش برابر لیورپول عذرخواهی کرد.

ژاکا: از همه به خاطر اخراجم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آرسنال و لیورپول شب گذشته دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس را در ورزشگاه آنفیلد برگزار کرده و به تساوی بدون گل رسیدند.

آرسنال از ابتدای بازی تحت فشار زیادی قرار گرفت، چرا که مجبور شد در همان دقایق ابتدایی سوارس را به دلیل مصدومیت تعویض کند.

با این حال، این پایان ماجرا نبود و توپچی‌ها در دقیقه 24 و پس از خطای گرانیت ژاکا و کارت قرمزی که داور این بازی به او نشان داد 10 نفره شدند.

شاگردان میکل آرتتا با این که در اکثر دقایق بازی با یک یار کمتر به بازی برابر لیورپول ادامه دادند اما نمایش قابل قبولی را ارائه کردند و در نهایت موفق شدند همه چیز را به دیدار برگشت بکشانند که هفته آینده در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

 

1682469

 

ژاکا پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به خاطر اشتباه بزرگش و دریافت کارت قرمز از هم‌تیمی‌ها و هواداران آرسنال عذرخواهی کرد.  

او در این پست نوشت:« من می‌خواهم از همه عذرخواهی کنم. به تیمم و روحیه‌ای که در حفظ کلین شیت در بازی امشب به نمایش گذاشتند بسیار افتخار می‌کنم.»

این بازی در ابتدا قرار بود هفته گذشته برگزار شود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی لیورپول و با درخواست رسمی این باشگاه به تعویق افتاد.

حالا ژاکا در بازی برگشت هم قادر به همراهی تیمش نیست و امید دارد که توپچی‌ها با غلبه بر لیورپول در دیدار هفته آینده به فینال صعود کنند تا او در بازی برابر چلسی بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

دیدگاه‌ها