کد خبر : 1804289 | 24 دی 1400 ساعت 11:10 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین شرایط روحی را داشتم ولی برگشتم؛

گروسیان: اجازه ندهید تیم ما از هم بپاشد

دروازه‌بان صنعت نفت نسبت به عدم حمایت مالی و ندادن حقوق و پاداش آنها ابراز گلایه کرد.

گروسیان: اجازه ندهید تیم ما از هم بپاشد

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان با اشاره به حضورشان در جایگاه دهم جدول لیگ برتر در پایان نیم‌فصل اظهار کرد: شرایطمان در جدول خوب شده و ان‌شاالله با بردهای بعدی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم.

او در مورد شرایط بد مالی صنعت نفت ابراز کرد: نیم‌فصل رسید ولی ما هیچ پولی نگرفتیم. از مسؤولان می‌خواهم به داد ما برسند و اجازه ندهند تیم از هم بپاشد و کسی جدا شود. اکثر بچه‌ها متاهل هستند و آنهایی که مجرد هستند، برای پدر و مادرشان نان می‌برند. تیم تازه هماهنگ شده و همه زحمت می‌کشند و حیف است که همه چیز خراب شود.

دروازه‌بان صنعت نفت در خصوص دیدار جام حذفی مقابل خیبر خرم‌آباد عنوان کرد: جام حذفی جام شگفتی‌ها است و امیدوارم با تفکرات کادر فنی در این بازی نمایش خوبی داشته باشیم و پیروز شویم. ان‌شاالله پول برسد تا همه چیز سر جایش باشد، وگرنه نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. ما هم به‌عنوان فوتبالیست وقتی به زمین می‌آییم، همه چیز را فراموش می‌کنیم و تمام تمرکزمان را روی بازی می‌گذاریم ولی واقعا بیشتر از این بدون پول کار کردن خیلی سخت است. ما بازی‌ها را می‌بریم ولی پاداش نمی‌دهند و از اول فصل هزار تومان پول نگرفتیم.

گروسیان که در دیدار روز گذشته مقابل هوادار به شروین بزرگ پاس گل داد، در این باره گفت: شانسی توپ را فرستادم و به پاس گل تبدیل شد و شروین هم به زیبایی تبدیل به گلش کرد.

دروازه‌بان صنعت نفت از اتفاق تلخی که در زندگی شخصی‌اش افتاد و زندگی فوتبالی را نیز تحت فشار قرار داد، عنوان کرد: پیش از شروع فصل در بدنسازی خیلی خوب کار کردم ولی یک اتفاق تلخ برایم افتاد. بچه‌ای که قرار بود به دنیا بیاید، همسرم در بارداری از دست داد و شرایط روحی خیلی بدی داشتم و دقیقاً اول فصل این اتفاق افتاد. کادر فنی خیلی کمکم کرد و بعد از یکی، دو ماه توانستم شرایط خوبم را به دست بیاورم. خدا را شکر کادر فنی به من اعتماد کرد و بازی کردم که امیدوارم توانسته باشم جواب محبت آنها را بدهم.

گروسیان تاکید کرد: شرایط روحی‌ام خیلی خوب است و این دو بردی که آوردیم را به همسرم تقدیم می‌کنم که این چند وقت برای هر دوی ما خیلی سخت گذشت. خدا را شکر توانستیم از این سختی بیرون بیاییم و روزهای خوبی داشته باشیم.

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها