کد خبر : 1804369 | 24 دی 1400 ساعت 17:37 | 18.3K بازدید | 4 دیدگاه

تاثیرات منفی کرونا؛ التهاب ماهیچه قلب مدافع بایرن

آلفونسو دیویس، مدافع چپ بایرن مونیخ، به دلیل التهاب ماهیچه قلب که از تاثیرات منفی ابتلا به کروناست قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

تاثیرات منفی کرونا؛ التهاب ماهیچه قلب مدافع بایرن

به گزارش "ورزش سه"، دیویس که چند روز قبل به ویروس کرونا مبتلا شده بود پس از منفی شدن تستش و همچنین طی کردن روند درمان این هفته به تمرینات بایرن برگشت.

با این حال، آزمایش‌ها نشان داد که او به التهاب ماهیچه قلب دچار شده که در دنیای پزشکی با نام میوکاردیت شناخته می‌شود.

با این حال یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تاکید کرد که این بیماری و التهات چندان شدید نیست و جای نگرانی وجود ندارد.

این مربی آلمانی در این باره به خبرنگاران گفت:« با این که مشکل چندان جدی نیست اما نیاز به طی کردن روند درمان دارد و بدون شک طی کردن این دوره مدتی به طول خواهد انجامید.»

 

1662803

 

بایرن هفته گذشته اعلام کرده بود که تست کرونای آلفونسو دیویس مثبت شده و او پس از طی کردن دوران قرنطینه روز چهارشنبه به تمرینات برگشت.

اما حالا این بازیکن تیم ملی کانادا در تمرینات حضور پیدا نخواهد کرد تا با انجام آزمایش‌های بیشتر و طی کردن روند درمان مشخص شود که بیماری او به صورت کامل برطرف شده و خطری تهدیدش نمی‌کند.

این احتمال وجود دارد که دیویس نتواند تیم ملی کانادا را در جریان دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 قطر که اواخر ژانویه و اوایل فوریه برگزار خواهد شد همراهی کند.

کانادا در یکی از دیدارهای حساس این مسابقات باید 30 ژانویه به مصاف آمریکا برود. این تیم در حال حاضر صدرنشین جدول منطقه کونکاکاف است و سعی می‌کند برای اولین بار پس از سال 1986 بار دیگر در رقابت‌های جام جهانی حاضر شود.

دیدگاه‌ها