کد خبر : 1804395 | 24 دی 1400 ساعت 20:25 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: شاید بازی برابر تاتنهام برگزار نشود

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مدعی شد که شاید به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی تیمش دیدار برابر تاتنهام برگزار نشود.

آرتتا: شاید بازی برابر تاتنهام برگزار نشود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر باید در خانه تاتنهام به مصاف این تیم رفته و دربی حساس شمال لندن را برگزار کند.

با این حال، به نظر می‌رسید که توپچی‌ها از شرایط چندان خوبی برخوردار نیستند و حتی ممکن است بازی این تیم برابر تاتنهام لغو شود.

چهار بازیکن این تیم برای حضور در جام ملت‌های آفریقا به اردوی تیم‌های ملی خود پیوسته‌اند، گرانیت ژاکا محروم است و شیوع کرونا و مصدومیت باعث شده که این تیم شرایط بسیار دشواری را تجربه کند.

انتظار می‌رود که این باشگاه آخرین به روز رسانی از شرایط بازیکنان تیمش را فردا و پیش از اتخاذ تصمیم نهایی از سوی لیگ برتر اعلام کند.

 

1677519

 

آرتتا در کنفرانس خبری پیش از دربی شمال لندن گفت:« نمی‌دانم این بازی برگزار خواهد شد یا خیر. پاسخ دادن به این سوال با صداقت کامل بدون ارزیابی شرایط بازیکنان تیم دشوار است اما اتفاقی که امروز بسیار بعید است، فردا ممکن است رخ دهد.»

این مربی اسپانیایی با اشاره به شرایط سخت ایجاد شده پس از شیوع سویه اومیکرون در انگلیس در هفته‌های اخیر اظهار داشت:« این اتفاق اخیرا به صورت برعکس برای ما رخ داده بود، وقتی که آماده بازی بودیم و بازی ما دو بار لغو شد چون تیم حریف دچار مشکل شده بود. بنابراین این موضوع دوطرفه است اما هدف ما همیشه این است که بازی کنیم.»

مربی آرسنال درباره تاثیر بازی پنجشنبه برابر لیورپول روی شرایط بازیکنانش اضافه کرد:« ما پیش از این بازی برابر لیورپول نیز مشکلاتی داشتیم اما پس از آن با معضلات بیشتری روبرو شدیم. ما توانستیم هنوز تیم را ارزیابی کنیم چون دیشب نتوانستیم پرواز کنیم. بنابراین تازه به زمین تمرین آمدیم و تمام بازیکنان در حال ارزیابی هستند. بنابراین هنوز نمی‌دانیم اوضاع چطور است.»

دیدگاه‌ها