کد خبر : 1804437 | 25 دی 1400 ساعت 09:13 | 29.1K بازدید | 16 دیدگاه

هالند: دورتموند من را تحت فشار گذاشته است

ارلینگ هالند، ستاره نروژی، از رفتارهای مدیران باشگاه بروسیا دورتموند انتقاد کرد.

هالند: دورتموند من را تحت فشار گذاشته است

به گزارش "ورزش سه"، هالند در چند فصل اخیر نمایش درخشانی را از خود ارائه  کرده و همین باعث شده که به یکی از جذاب‌ترین بازیکنان اروپایی در  سن 21 سالگی تبدیل شود.

باشگاه‌های بزرگ بسیاری در حال بررسی شرایط این بازیکن هستند  و قصد دارند پیشنهادهایی را برای جذب او ارائه کنند.

دورتموند شب گذشته در دیدار برابر فرایبورگ با نتیجه 1-5 به پیروزی رسید و هالند نیز موفق شد در این بازی برای تیمش دبل کند اما در صحبت‌های پس از بازی به رفتارهای مدیران این باشگاه اعتراض کرد.

این ستاره نروژی به ویاپلی گفت:« در شش ماه اخیر تصمیم گرفتم که هیچ چیزی درباره دورتموند نگویم که بی‌‌احترامی‌ای به این تیم باشد. اما حالا این باشگاه من را تحت فشار قرار داده تا تصمیم بگیرم. تمام چیزی که می‌خواهم این است که فوتبال بازی کنم.»

 

1676329

 

هالند در ادامه نیز به انتقاد از رفتار مدیران دورتموند پرداخته و اضافه کرد:« آنها من را برای تصمیم‌گیری درباره آینده تحت فشار گذاشته‌اند و این یعنی باید خیلی زود تصمیمی بگیرم. من از اول گفتم که می‌خواهم روی فوتبال تمرکز کنم چون در این صورت فقط در اوج هستم، نه وقتی مسائل دیگر ذهنم را مشغول کرده است. اما مدتی است که تحت فشار آنها هستم. تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که فوتبال بازی کنم اما در حال حاضر نمی‌توانم.»

قرارداد هالند با باشگاه دورتموند تا سال 2024 است اما انتظار می‌رود که این بازیکن خیلی زودتر از پایان مهلت قانونی قراردادش از این تیم جدا شود. گفته می‌شود بند فسخ 75 میلیون یورویی نیز در قرارداد او با دورتموند وجود دارد.

هالند تا به حال موفق شده 78 گل در 77 بازی برای این تیم در تمامی رقابت‌ها به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها