کد خبر : 1804443 | 25 دی 1400 ساعت 09:36 | 53.2K بازدید | 48 دیدگاه

حمایت رانگنیک از حمله رونالدو به بازیکنان یونایتد

رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، از اظهارات تند کریستیانو رونالدو خطاب به هم تیمی‌هایش حمایت کرد.

حمایت رانگنیک از حمله رونالدو به بازیکنان یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو چند روز قبل در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که اگر رفتار و نگرش بازیکنان یونایتد تغییر نکند، این تیم فصلی کابوس‌وار را پشت سر خواهد گذاشت.

این بازیکن پرتغالی همچنین از این که بازیکنان جوان حاضر در این تیم به بازیکنان باتجربه در رختکن گوش نمی‌دهند انتقاد کرده بود.

حالا رانگنیک از این اظهارات رونالدو دفاع کرده و از رونالدو خواسته که این توصیه‌ها را به صورت کاملا مستقیم با هم تیمی‌هایش در میان بگذارد.

رانگنیک در آستانه دیدار امشب این تیم برابر استون ویلا اظهار داشت:« بازیکنان مسن‌تر و جوان‌تر باید به عنوان یک تیم بازی کنند و در زمین متحد باشند. ما بازیکنان درجه یک و با استعداد بسیاری داریم و این موضوع آنچه رونالدو گفت به من یادآوری می‌کند، ما باید تلاش کنیم و به عنوان یک تیم در کنار هم پیشرفت کنیم.»

 

1677833

 

این مربی آلمانی در ادامه به تمجید از اظهارات رونالدو پرداخته و اضافه کرد:« اگر لازم باشد باید به صورت مستقیم با این پسرها حرف زد. این کار می‌‍تواند بسیار به ما کمک کند. اگر کریستیانو یا هر بازیکن دیگری این موضوع را به هم تیمی‌هایش به صورت مستقیم در زمین یا در رختکن گوشزد کند، آنها از انجام این کار استقبال خواهند کرد.»

سرمربی موقت یونایتد با اشاره به حضور بازیکنان باتجربه در رختکن این تیم ادامه داد:« ما به اندازه کافی بازیکن باتجربه داریم، بازیکنان مسن‌تری که نمی‌توانند فقط در تمرینات و در زمین مسابقه الگو باشند. آنها می‌توانند این کار را در تمامی مکالمات رختکن یا وقتی در کنار هم در هتل هستند انجام دهند. این اتفاق باید در تیمی متحد به صورت خودکار رخ دهد. از همه بازیکنان دعوت می‌کنم که این کار را به صورت مرتب انجام دهند.»

دیدگاه‌ها