کد خبر : 1804491 | 25 دی 1400 ساعت 13:48 | 449.8K بازدید | 171 دیدگاه

اخطار جدی پیش از اردوی صعود به جام جهانی

خط خوردن بهترین بازیکن (بی‌اخلاق) جهان از تیم ملی

موضوع دعوت یا عدم دعوت حسین کنعانی‌زادگان سوال مشترک خبرنگاران حاضر در مراسم بدرقه ملی پوشان زن به جام ملت های آسیا بود.

خط خوردن بهترین بازیکن (بی‌اخلاق) جهان از تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم اگرچه دراگان اسکوچیچ کمی زودتر به همراه مترجمش مراسم را ترک کرد تا گیر سوالات خبرنگاران نیفتد، اما مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره دعوت یا عدم دعوت از حسین کنعانی‌زادگان شاغل در قطر گفت، پرونده او در کمیته اخلاق تحت بررسی است.(که البته همین هم باید باشد).


شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که به عنوان آخرین نفر روی سن رفته بود تا با صحبت‌هایش مراسم بدرقه تیم ملی زنان را به پایان برساند، در خلال حرف‌ها به اهمیت اخلاق در این فدراسیون و لزوم رعایتش از سوی همه تاکید کرد و گفت:« هر کس نمی‌‎تواند با ضوابط اخلاقی کنار بیاید، باید از کشتی این فدراسیون بیرون بماند. باید تیم ملی را ترک کند، چرا که ستاره بی نظم و بی اخلاق به درد خودش هم نمی‌خورد.»


او که داشت این صحبت‌ها را خطاب به مریم ایراندوست مطرح می‌کرد، نام اسکوچیچ را هم در میان جملاتش به زبان آورد تا احتمالا به سرمربی کروات تیم ملی هم کدی داده باشد. اما مشخص نیست که آیا این صحبت رئیس فدراسیون فوتبال ایران معطوف به ماجراهای پس از حسین کنعانی زادگان است یا مسائل پیشین تیم ملی و موضوع ملتهب بیانیه‌ نویسی پس از پیروزی مقابل لبنان هم ضرورت می‌گیرد که در آن زمان باعث انتقادات بسیاری هم شد.


با تمام این‌ها اخطاری با این لحن و اعلام آن از سوی رئیس فدراسیون فوتبال در سال های اخیر کمتر سابقه داشته و حالا باید منتظر فهرست ملی و واکنش‌های بعدی بود اگرچه در میان صحبتهای امروز فرصتی برای موشکافی ماجراهای مربوط به انتشار یک فایل صوتی نبود و البته وظیفه بررسی این موضوع به کمیته اخلاق وگذار شده است.

 

1677842


عزیزی خادم در صحبت‌های امروزش تاکید کرد حتی اگر بهترین بازیکن جهان عضو تیم ملی ایران باشد و بی اخلاقی کند، این فدراسیون از حذف کردنش باکی نخواهد داشت و این مسئله نیز خللی به روند تیم ملی وارد نخواهد کرد؛ که این موضوع احتمالا اشاره‌ای به مسائل گذشته و خط خوردن یکی از مهم‌‍ترین بازیکنان تیم ملی از فهرست اردوی پیشین(مهدی طارمی) بود.


طبعا ملی پوشان فوتبال ایران باید بیش از همیشه مراقب خود و ارتباطاتشان باشند،بخصوص که تیم ملی برای نتایج بهتر و صعود حداکثری در رنکینگ فیفا به حضور همه مهره‌های مهمش نیازمند است اگرچه برای هر مهره‌ای هم جانشینی هست.
در هر صورت انتشار فهرست ملی به کنجکاویها در این باره پایان خواهد داد .

 

دیدگاه‌ها