کد خبر : 1804497 | 25 دی 1400 ساعت 14:26 | 192.4K بازدید | 78 دیدگاه

سورپرایز بزرگ در نقل و انتقالات زمستانی

سویا با 3/5 میلیون یورو به دنبال جذب عابدزاده

منابع اسپانیایی خبر می دهند که باشگاه سویا اسپانیا به دنبال جذب امیر عابدزاده سنگربان ایرانی پونفرادینا است.

سویا با 3/5 میلیون یورو به دنبال جذب عابدزاده

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتظار برای مشخص شدن مقصد بعدی سردار آزمون و پیوستن او به لیون یا یوونتوس، تنها انتقال جذاب زمستانی برای علاقه مندان به فوتبال در ایران نخواهد بود چرا که اکنون برخی از رسانه های اسپانیایی از علاقه باشگاه سویا به جذب فوری امیر عابدزاده خبر می دهند.

 

حضور یاسین بونو گلر مراکشی به همراه تیم ملی کشورش در جام ملت های آفریقا و ابتلای مارکو دمیتروویچ دروازه‌بان صربستانی به ویروس کرونا سبب شده تا مدیران سویا در پی یک انتقال سریع برای انتخاب یک سنگربان مطمئن درون دروازه تیمشان باشند و رسانه های محلی گزارش می دهند که رامون مونچی مدیر ورزشی این تیم دست به کار شده و برای دیدن عابدزاده به تمرینات پونفرادینا نیز سر زده است.

وب سایت infobierzo با اعلام این خبر در گزارشی نوشته است: اینکه امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی پونفرادینا فصل فوق العاده ای را سپری می کند، یک چیز مشخص است و همین مسئله باعث شده تا سویا به جذب او علاقه مند شود. ظاهراً پس از اینکه بونو مراکشی در جام ملت های آفریقا حضور دارد و همچنین دمیتروویچ دروازه بان اصلی تیم سویا تمرینات خود را به دستور یولن لوپتگی ترک کرد، جذب عابدزاده تسریع شده است.

 

1682777

 

برخی از خبرنگاران محلی مدعی شده اند که مونچی طی روزهای گذشته به همراه یک شخص دیگر در تمرینات پونفرادینا حاضر شده تا عملکرد عابدزاده را از نزدیک مشاهده کند. به نظر می رسد که آنها برای جذب سریع سنگربان تیم ملی به قطعیت رسیده اند و این باشگاه حتی حاضر است تا مبلغ 3 و نیم میلیون یورو نیز برای این انتقال به پونفرادینا بپردازد.

 

کریستین وایخو خبرنگار اسپانیایی deporteslasexta با اعلام این خبر مدعی شد که مدیر ورزشی سویا صبح روز گذشته برای آخرین ارزیابی ها از سنگربان ایرانی 28 ساله راهی شهر پومفرادا شده تا رایزنی های ابتدایی را در این خصوص به عمل بیاورد.

 

1682778

عابدزاده فصل خوبی را در پونفرادینا سپری کرده است. او در 19 بازی موفق به ثبت 8 کلین شیت شده و در هر دیدار میانگین 0.74 گل دریافت کرده که برای یک سنگربان، آمار خوبی محسوب می شود.

 

به هر شکل وضعیت دروازه سویا در وضعیتی بحرانی قرار دارد. این تیم دو گلر اصلی خود را تا چند هفته در اختیار ندارد و باید دید مذاکرات با پونفرادینا به چه شکلی پیش خواهد رفت. نکته جالب درباره عابدزاده این است که او از سال جدید میلادی و به بخاطر حضور و سابقه چند ساله در فوتبال اروپا، می تواند از پاسپورت اروپایی استفاده کند و این مسئله نیز انتقال او به تیم های اروپایی و عدم استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی را تسهیل می‌کند.

 

دیدگاه‌ها