کد خبر : 1804502 | 25 دی 1400 ساعت 14:50 | 20.5K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

ناگهان جدی شد؛ گام نخست اینتر برای جذب دیبالا

در ایتالیا خبر از شروع مذاکرات اینتر و ستاره آرژانتینی یوونتوس داده اند.

ناگهان جدی شد؛ گام نخست اینتر برای جذب دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی دیبالا با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما احتمال تمدید قرارداد او با این باشگاه چندان زیاد نیست.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی از توافق این بازیکن آرژانتینی با مدیران یووه بر سر امضای قراردادی تا سال 2026 و با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو خبر داده بودند.

 

 

1665672

 

 

اما شرایط به ناگهان تغییر کرد و مصدومیت‌های متعدد و دوری از آمادگی این بازیکن باعث شد که یوونتوس نظرش را تغییر داده و خواهان کاهش دستمزد ثابت این بازیکن شود.

پیشنهاد جدیدی که به دیبالا ارائه شد باعث ناراحتی شدید این بازیکن شده و او در نظر دارد  که سایر پیشنهاداتش را بررسی کرده و در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد تورین را ترک کند. روز گذشته نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده به په ماروتا، مدیر اینتر، در نظر دارد که پیشنهادی را برای جذب این بازیکن ارائه کند.

ماروتا پیش از این در سال 2015 موفق شد این مهاجم را با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از پالرمو به یوونتوس منتقل کند و حالا می‌خواهد او را به سن سیرو بیاورد.

 

 

1682783

 

 

گاتزتا در شماره امروز خود نوشت که ماروتا با خورخه آنتون، مدیر برنامه دیبالا تماس تلفنی برقرار کرده تا شرایط انتقال را جویا شود. انتظار می‌رود آنتون به زودی به ایتالیا سفر کند و احتمال می‌رود او با اینتر هم ملاقاتی داشته باشد. 

خروج آرتورو ویدال و ماتیاس وسینو از اینتر در پایان فصل باعث می‌شود آن‌ها بتوانند 16 میلیون یورو در دستمزدها صرفه‌جویی کنند و به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود نراتزوری بتوانند توانایی مالی جذب رایگان دیبالا را داشته باشند. اینتر در نظر دارد دستمزد 7.5 میلیون یورویی که به کریستین اریکسن پرداخت می‌کرد را همراه با پاداش‌های قابل توجه به دیبالا پیشنهاد کند. دیبالا هم‌اکنون سالانه 7.3 میلیون یورو از یوونتوس دستمزد می‌گیرد و پیشنهاد قبلی بیانکونری برای تمدید قرارداد این ستاره 28 ساله، دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش بود.

 

 

1682782

 

 

اینتر گام‌های اولیه برای جذب رایگان دیبالا را برداشته است، موضوعی که می‌تواند یوونتوسی‌ها را نگران کند. پائولو دیبالا که از سال 2015 در یوونتوس حضور دارد، طی 274 بازی برای بیانکونری توانسته 109 گل و 46 پاس گل ثبت کند.

دیدگاه‌ها