کد خبر : 1804539 | 25 دی 1400 ساعت 19:04 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم زنان ایران یار دوازدهم دارد (عکس)

فدراسیون تدارک خوبی برای تیم ملی زنان برای شرکت در اولین جام ملتهای آسیا داشت.

تیم زنان ایران یار دوازدهم دارد (عکس)

به کارش "ورزش سه"، زنان ایران اگرچه موفق نشدند با حریفی به عنوان تیم تدارکاتی مسابقه بدهند اما با اردوهای مقطعی و برنامه‌ریزی تمرینی نسبتا خوب، عازم این رقابت‌ها در هند شدند. در حالی که هنوز موضوع کرونا، گریبان شرق آسیا و کشورهای نزدیک را رها نکرده است.

 

تیم فوتبال زنان امشب در حالی راهی هند خواهد شد که هواپیمایی وارش عهده‌دار پرواز اختصاصی این جمع به کشور هندوستان و شهر بمبئی شده است. وارش خط هوایی معروف متعلق به رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی است که از ابتدا، مسئولیت اجتماعی خود را فراموش نکرده و این خدمات را در قالب پرواز تیم زنان به هند عرضه می‌کند.

 

1682840

 

مراسم امروزی که فدراسیون فوتبال برای تیم زنان گرفته بود، با حضور تنی چند از پیشکسوتان فوتبال ایران مراسمی آبرومند بود که به ملی پوشان زن فوتبال ایران روحیه داد. آنها که برای اولین بار در مسابقه‌ای به مقیاس بزرگتر از قبل شرکت می‌کنند، ممکن است نتایج خوبی در این مسابقات نگیرند اما به طور قطع تمام تلاششان را خواهند کرد. ضمن آنکه راه موفقیت فوتبال زنان در ایران از همین مسیر (مسابقه) می‌گذرد؛ تنها راهی که می‌توانیم آرام آرام فاصله خود را با قدرتهای آسیایی کم کنیم.

 

در حال حاضر لیگ زنان فوتبال ایران متوقف شده و تیم‌ها آماده سازی خود را برای شروع مجدد این رقابت‌ها در بازگشت تیم ملی از هند انجام می‌دهند اما امیدواریم پس از حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و معطوف شدن نگاه‌های بیشتر به این رشته ورزشی، رسانه‌ها نیز از این به بعد در پوشش رقابتهای فوتبال بانوان کوشاتر و جدی‌تر باشند و حامیان مالی نیز با نگاهی مثبت به سمت این بخش از ورزش ایران بیایند.

 

1682839

دیدگاه‌ها