کد خبر : 1804550 | 25 دی 1400 ساعت 19:49 | 50K بازدید | 6 دیدگاه

بی‌خیالی ستاره گران‌ چلسی، خشم هواداران! (عکس)

خوش و بش روملو لوکاکو با کوین دی بروین به مذاق هواداران چلسی خوش نیامده است.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز با یک گل مغلوب منچسترسیتی شد تا فاصله تیم توماس توخل با صدر جدول به 13 امتیاز افزایش پیدا کند. بدین ترتیب بعید به نظر می رسد چلسی دیگر شانسی برای فتح لیگ برتر داشته و این تیم پرستاره احتمالا باید برای قرار گرفتن در رده دوم با لیورپول مبارزه کند.

 

اما رفتار روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی در پایان دیدار مقابل منچسترسیتی مورد انتقاد برخی هواداران این تیم قرار گرفته است. این مهاجم 115 میلیون یورویی در پایان بازی با هموطن خود کوین دی بروین خوش و بش گرمی داشته و جشن شادی خود بعد از گلزنی با لباس تیم ملی بلژیک را با دی بروین اجرا کرد. برخی هواداران چلسی به انتقاد از روملو لوکاکو پرداخته و او را بی خیالی نسبت به شکست در این دیدار حساس متهم کرده اند.

 

بهترین فرصت چلسی در این دیدار برای گلزنی نیز نصیب روملو لوکاکو شد، اما ضربه او در موقعیتی تک به تک را ادرسون به خوبی مهار کرد. بعد از سپری کردن روزهای پرحاشیه ابتدای سال جدید و مصاحبه جنجالی با اسکای اسپورتس، روملو لوکاکو در این بازی در گلزنی ناکام مانده و البته در پایان مورد انتقاد توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی نیز قرار گرفت. توخل در پایان این دیدار به موقعیت های از دست رفته چلسی و فرصت سوزی های روملو لوکاکو اشاره کرده و نسبت به عملکرد این بازیکن انتقاد کرد.

 

1682856

 

1682855

 

1682857

دیدگاه‌ها