کد خبر : 1804551 | 25 دی 1400 ساعت 19:54 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

کلن ۰-۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی تقریباً یک طرفه با چهار گل کلن را شکست دهد.

کلن ۰-۴ بایرن مونیخ؛ بازگشت به مسیر همیشگی

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ صدرنشین امروز در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا مهمان کلن بود و نهایتاً موفق شد با نتیجه 4-0 حریف خود را شکست دهد.

 

بایرن مونیخ شروعی فوق‌العاده داشت و موفق شد در دقیقه 9 به گل اول دست پیدا کند. پاس زیبای توماس مولر، روبرت لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق دروازه کلن را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1682864

 

 

حملات بایرن مونیخ بعد از به ثمر رساندن گل اول نیز ادامه داشت و این تیم توانست در دقیقه 25 فاصله را به دو گل افزایش دهد. همکاری فوق العاده بازیکنان این تیم با ضربه مهار نشدنی و زیبای تولیسو همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

در دقیقه 28 بایرن مونیخ می توانست گل سوم را هم وارد دروازه کلن کند اما ضربه توماس مولر روی خط دروازه توسط بازیکنان این تیم برگردانده شد.

 

در دقیقه 30 کلن توانست یکی از گل‌های خورده را توسط مارک یوث جبران کند اما بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و بنابراین مردود اعلام شد.

 

در ادامه نیمه اول نیز کلن حملاتی را روی دروازه بایرن‌مونیخ ترتیب داد اما نتوانست گلزنی کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان نتیجه 2-0 به سود باواریایی ها به پایان برسد.

 

 

1682867

 

 

در دقیقه 51 بایرن مونیخ می توانست گل سوم را هم وارد دروازه کلن کند اما روبرت لواندوفسکی در مصافی تک به تک نتوانست گلزنی کند.

 

در دقیقه 62 روبرت لواندوفسکی موفق شد گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند. روبرت لواندوفسکی روی پاس لروی سانه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و موفق شد دروازه کلن را باز کند تا نتیجه 3-0 شود.

 

 

1682865

 

 

در دقیقه 72 کلن می توانست یکی از گل‌های خورده را روی یک ارسال کرنر جبران کند اما ضربه بازیکن این تیم با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 74 بایرن مونیخ توانست گل چهارم را هم به ثمر برساند. باز هم این روبرت لواندوفسکی بود که در مصافی تک به تک با دروازه‌بان کلن موفق به گلزنی شود تا علاوه بر ثبت هت تریک نتیجه را به 4-0 تغییر داده باشد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با همین نتیجه به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها