کد خبر : 1804569 | 25 دی 1400 ساعت 20:56 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

نویر: چه خوب که لواندوفسکی بازیکن بایرن است

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ به تمجید از رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی این تیم پرداخته است.

نویر: چه خوب که لواندوفسکی بازیکن بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با ارائه نمایشی درخشان و با چهار گل کلن را مغلوب کرد و رابرت لواندوفسکی، گلزن 34 ساله این تیم سه بار موفق به گلزنی در این دیدار شد. مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ که بعد از ابتلا به کرونا دوباره شرایط بازی کردن را پیدا کرده، بعد از ثبت کلین شیت در مورد این دیدار و درخشش رابرت لواندوفسکی صحبت کرده است.

 

مانوئل نویر گفت: "بعد از شکست هفته گذشته در دیدار مقابل گلادباخ، کسب سه امتیاز در مسابقه امروز مقابل کلن برای بایرن مونیخ مهم بود و ما نیز بر اساس همین طرز فکر عمل کردیم.

 

1682887

 

بازگشت به ترکیب ثابت بایرن مونیخ و غلبه بر کرونا؟ ابتلا به کرونا برای یک بازیکن کمی سخت تر از یک دروازه بان است. من جلسات تمرینی خود را زیر نظر تونی تاپالوویچ سپری می کردم. بازیکنان باید در طول یک مسابقه چندین بار مسیر زمین را طی کنند و به همین دلیل بازگشت به ترکیب بعد از ابتلا به کرونا برای آنها دشوارتر است. اما لروی سانه امروز نمایش قابل توجهی در ترکیب و بازگشت خوبی به ترکیب بایرن مونیخ داشت.

 

گل شماره 300 رابرت لواندوفسکی در بوندس لیگا؟ خوشحالیم و چه خوب که لواندوفسکی در ترکیب بایرن مونیخ بازی می کند. او مانند ماشین گلزنی در مقابل دروازه است و ما دوباره امروز شاهد درخشش و توانایی های این بازیکن بودیم."

دیدگاه‌ها