کد خبر : 1804578 | 25 دی 1400 ساعت 21:30 | 46.8K بازدید | 3 دیدگاه

شاید مهم‌ترین گل فصل لیگ برتر

دی‌بروین و محو کردن کانته برای ناامیدی کلوپ(عکس)

ستاره بلژیکی انتقام فینال چمپیونزلیگ را از هافبک سمج فرانسوی گرفت.

دی‌بروین و محو کردن کانته برای ناامیدی کلوپ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل فوق العاده کوین دی‌بروین ممکن است امیدهای قهرمانی چلسی را به صفر رسانده باشد، اما ستاره منچسترسیتی می داند که تیم دیگری نیز در مبارزه قهرمانی وجود دارد.


کوین دی‌بروین، فوق ستاره بلژیکی منچسترسیتی، بعد از مدت ها موفق شد در برابر چلسی و به خصوص انگولو کانته خودی نشان دهد و با شوتی استثنایی، تک گل سیتیزن ها در راه برتری بر چلسی و ثبت دوازدهمین پیروزی متوالی شاگردان پپ در لیگ جزیره را به ثمر برساند.


دی‌بروین پس از این برد مهم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: "فکر می کنم کار آنها برای قهرمانی به صورت کامل تمام شد اما تیم دیگری نیز در تعقیب ما است، بنابراین فقط باید به کاری که کردیم، ادامه دهیم."

 

1682899


کوین دی‌بروین  ادامه داد:"می‌دانستیم که اگر امروز برنده شویم، فاصله را با آنها [چلسی] بیشتر می‌کنیم. ما نباید به این موضوع متمرکز شویم، چرا که ما قبلاً هم در چنین شرایطی که امتیازات بالاتری داشته باشیم، قرار گرفته بودیم، حتی در سال دوم، همین امتیازها را عقب بودیم و جبران کردیم. خیلی چیزها می توانند تغییر کنند و روند می تواند خیلی سریع عوض شود. تیم روی کاری که باید انجام می دادیم متمرکز بود و این مهم ترین کار بود.

 

1682812

 

1682897


سیتی در بازی امروز تیم فوق العاده برتری نبود و در شرایطی که گریلیش یک موقعیت تک به تک را از دست داده بود، این ادرسون بود که با نجات تماشایی دروازه در برابر لوکاکو سیتیزن ها را در بازی نگه داشت تا در نیمه دوم کوین دی‌بروین که ناکامی های بسیاری را در برابر کانته چه در بازی های بلژیک برابر فرانسه و چه در رقابت های سیتی چلسی تجربه کرده بود، با شوتی استثنایی دروازه کپا را باز کند.


هرچند در صحنه گل، درست در لحظه ای که کپا باید آماده انجام واکنش می شد، با گامی که به سمت جلو برداشت، در جایگیری دچار مشکل شد و به نوعی در به ثمر رسیدن این تک گل، مقصر بود.

 

1682898


دی‌بروین در خصوص گل و دریبلی که به کانته زد گفت: "من در سمت راست از او فاصله گرفتم و داشتم به فضا ها نگاه می کردم تا ببینم یارانم کجا هستند، اما آنها در حال نفوذ بودند بنابراین من فقط آن زاویه کوچک را پیدا کردم و کاملاً هم جواب داد. بازی مقابل آنها همیشه سخت است. آنها از نظر دفاعی بسیار فشرده هستند. آنها می دانند چه کار می کنند. من فکر نمی کنم که ما شانس های زیادی به آنها داده باشیم. ما بازی ای را انجام دادیم که باید انجام می دادیم. شما نمی توانید در برابر چلسی خیلی باز بازی کنید. ما آنچه را که لازم بود انجام دادیم.»

 

1682900


هرچند سیتی نتوانست اختلاف گل زیادی ایجاد کند، اما در تمام طول بازی مشتاق تر به نظر می رسید و در نهایت مزد برتری اش را گرفت تا اکنون با 13 امتیاز اختلاف در صدر جدول باشد. سیتی در حال حاضر 12 بازی متوالی را برده است و به سمت تکرار قهرمانی حرکت می کند. اما لیورپول می‌تواند در صورت پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خود، فاصله بالای جدول را به هشت امتیاز کاهش دهد.

 

1682901

دیدگاه‌ها