کد خبر : 1804589 | 25 دی 1400 ساعت 22:58 | 42K بازدید | 17 دیدگاه

ویلا 2 - 2 یونایتد؛ ستاره برزیلی حال شیاطین را گرفت

منچستریونایتد برتری با دو گل مقابل استون ویلا را از دست داده و به تساوی 2-2 رضایت داد.

ویلا 2 - 2 یونایتد؛ ستاره برزیلی حال شیاطین را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در شبی که تا دقایق پایانی با دو گل از استون ویلا پیش بودند، مقهور درخشش فیلیپ کوتینیو شده و در نهایت به تساوی 2-2 در خانه حریف رسیدند.

 

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم به گل اول دست یافت. روی یک حرکت تمرین شده و ایستگاهی، پاس الکس تلس به برونو فرناندز رسید و این ستاره پرتغالی با بهره گیری از اشتباه عجیب امیلیانو مارتینز موفق به باز کردن دروازه ویلا شد.

 

1682894

 

1682893

 

در دقیقه 12 یونایتد فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ارسال فرد از سمت چپ و ضربه سر الانگا اثربخش نبود و ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد ارسال الکس تلس در سمت راست محوطه جریمه ویلا به میسون گرین وود رسید و این ستاره جوان با ضربه ای والی می توانست دروازه حریف را باز کند، اما امیلیانو مارتینز با عکس العملی تماشایی دروازه را نجات داد.

 

در اواسط نیمه اول این بار الکس تلس از سمت راست شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما مارتینز ضربه او را مهار کرد و در ریباند نیز ضربه گرین وود از کنار دروازه ویلا به بیرون رفت. در دقیقه 43 لوکاس دینیه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه والی او با مهار داوید دخیا همراه شد و در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 یونایتد به اتمام رسید.

 

ویلا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست خیلی زود روی ارسال لوکاس دینیه و ضربه بوئندیا به گل تساوی دست یابد، اما داوید دخیا به خوبی واکنش نشان داد. در دقیقه 61 این بار میسون گرین وود با حرکت از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1682915

 

اما در دقیقه 67 یونایتد به گل دوم دست یافت. روی پاس فرد بود که برونو فرناندز وارد محوطه جریمه شده و با ضربه ای محکم و تماشایی برای دومین بار امیلیانو مارتینز را تسلیم کرد.

 

اما دقایقی بعد طوفان شاگردان استیون جرارد آغاز شد. روی پاس زمینی فیلیپ کوتینیوی تازه وارد بود که رمزی در محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

1682913

 

اما در دقیقه 81 این بار رمزی از سمت چپ حرکت کرده و ارسال زمینی او در مقابل دروازه به فیلیپ کوتینیو رسید تا ستاره برزیلی به راحتی گل تساوی را وارد دروازه یونایتد کند.

 

در دقیقه 87 ویلا می توانست بازگشت خود را تکمیل کرده و به گل سوم هم دست یابد، اما این بار ضربه کوتینیو در اختیار داوید دخیا قرار گرفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با همان تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

دیدگاه‌ها