کد خبر : 1804598 | 26 دی 1400 ساعت 01:15 | 11.9K بازدید | 12 دیدگاه

یووه 2-0 اودینزه: بیانکونری به تاپ فور نزدیک می‌شود

یوونتوس در دیداری خانگی مقابل اودینزه به پیروزی 2-0 دست پیدا کرد.

یووه 2-0 اودینزه: بیانکونری به تاپ فور نزدیک می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در دیدار قبلی در سری آ مقابل رم به یک پیروزی دراماتیک رسیده بودند، امشب برابر اودینزه کار راحت تری داشتند و توانستند با گل های پائولو دیبالا و وستون مک‌کنی به سه امتیاز برسند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 5 بود که مک‌کنی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را پادلی، دروازه‌بان حریف، دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما سرانجام این یوونتوس بود که در دقیقه 19 به گل برتری رسید. روی یک حرکت تیمی عالی بود که دیبالا با پاس مک کنی درون محوطه جریمه اودینزه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1682930

 

بعد از این گل هم بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 32 این یوونتوسی ها بودند که بار دیگر صاحب موقعیت شدند اما ضربه سر مک‌کنی روی ارسال دیبالا از بالای دروازه به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد نوبت اودینزه بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه بتو از کنار دروازه شزنی به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با برتری یک گله یووه به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه این بازیکنان اودینزه بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 65، این دیبالا بود که می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند ولی ضربه او از پشت محوطه جریمه، راهی به چهارچوب دروازه اودینزه پیدا نکرد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، یوونتوسی ها حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، توانستند در دقیقه 79 به گل دوم برسند. روی یک حرکت تمرین شده و ارسال ماتیا دی شیلیو از سمت چپ بود که مک‌کنی با ضربه سر حساب کار را 2-0 کرد.

 

1682931

 

بازیکنان میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 88 می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما شزنی با یک واکنش خوب ضربه ایزاک سکسز را از بالای دروازه به بیرون فرستاد و در نهایت یوونتوس با همان دو گل به پیروزی رسید.

یووه با این پیروزی 41 امتیازی شد و هم امتیاز با آتالانتا و با دو بازی بیشتر، جایگاهش در رتبه پنجم جدول را تثبیت کرد.

دیدگاه‌ها