کد خبر : 1804612 | 26 دی 1400 ساعت 09:09 | 31K بازدید | 11 دیدگاه

پرتاب میله از سوی هواداران؛

خشونت بی مرز؛ تعلیق بازی در فوتبال اسپانیا! (عکس)

پرتاب میله ای پلاستیکی از سوی هواداران باعث لغو بازی دو تیم رئال بتیس و سویا در جام حذفی اسپانیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم تهمیدات امنیتی فراوان و تعبیه شدن دوربین های کنترلی در استادیوم ها، همچنان در برخی مسابقات شاهد بروز خشونت و رفتارهای خطرناک از سوی هواداران افراطی فوتبال در سراسر جهان هستیم و حالا اتفاقی عجیب در بالاترین سطح فوتبال در اسپانیا رخ داده است.

 

دیدار دو تیم رئال بتیس و سویا در رقابت های کوپا دل ری پس از اصابت میله پرتاب شده از میان جمعیت به سر یک بازیکن متوقف شده و نیمه تمام باقی ماند. در دقیقه 35 این دیدار نبیل فکیر، هافبک رئال بتیس از روی نقطه کرنر و با ضربه ای مستقیم و تماشایی دروازه سویا را باز کرده و گل تساوی را به ثمر رساند.

 

1682948

 

1682946

 

بازیکنان بتیس در حال جشن گرفتن بودند که یکی از تماشاگران میله ای بزرگ و قطور به سمت خوان جردن، هافبک سویا پرتاب کرده و موجب مصدومیت این بازیکن شدند. البته خوان جوردن به سرعت و با حضور کادر پزشکی در زمین مورد درمان قرار گرفت، اما ریکاردو دی بورگوس، داور این دیدار تصمیم به لغو مسابقه گرفته و بازیکنان دو تیم را به سمت رختکن هدایت کرد و 20 دقیقه بعد از این حادثه، خبر تعلیق این دیدار منتشر شد.

 

در حساب توییتر فدراسیون فوتبال اسپانیا چنین پیامی درج شد: "بازی مرحله یک هشتم پایانی کوپا دل ری بین رئال بتیس و سویا به حالت تعلیق درآمد. فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام هرگونه اقدام خشونت آمیزی در زمین را محکوم می کند."

 

در ابتدا به نظر می رسید حادثه تلخ تری در انتظار خوان جوردن باشد، اما او خوش شانس بود که شتاب و نحوه برخورد میله به بدن او خیلی خطرناک نبود و این بازیکن بعد از چند دقیقه شرایط عادی خود را به دست آورد. البته فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد عصر امروز دیدار بتیس و سویا پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران پیگیری خواهد شد.

 

1682947

 

1682950

 

1682949

دیدگاه‌ها