کد خبر : 1804615 | 26 دی 1400 ساعت 09:30 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: دوباره 10 دقیقه ریسک کردیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس از نمایش تیمش در برخی دقایق دیدار مقابل اودینزه راضی نیست.

آلگری: دوباره 10 دقیقه ریسک کردیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس بعد از قبول شکست تلخ در مقابل اینتر در سوپرجام ایتالیا، دیشب در رقابت های لیگ ایتالیا برابر اودینزه به میدان رفته و با دو گل به برتری دست یافت. مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان تیمش در برخی دقایق جریان بازی را رها می کنند و این کار باعث عصبانیت سرمربی بیانکونری می شود.

 

مکس آلگری گفت: "ما چهارشنبه شب 120 دقیقه از نظر ذهنی و تکنیکی مقابل اینتر مقاومت کردیم، اما برابر اودینزه برای لحظاتی از جریان مسابقه خارج شدیم و این درست نیست، زیرا ما همیشه باید متمرکز باشیم. زیرا خیل جمعیت هواداران برای هشدار دادن به تیم در استادیوم حاضر نیست و ما به مدت 10 دقیقه در جریان این دیدار ریسک بزرگی را متحمل شدیم.

 

1668560

 

من به ترکیب تیم نگاه می کنم و بازیکنانی مانند ماتیس دی لیخت متولد 1999، دژان کولوسفسکی متولد 2000، مویس کین متولد 2000، لوکا پلگرینی 99، خوان کوادرادو و بقیه نیز بین 20 تا 23 سال داشتند. ممکن است  شما در آن لحظات از تجربه و درک لازم برای اینکه چه زمانی باید حمله کرد و چه وقت به دنبال کنترل بازی بود، برخوردار نباشید.

 

ما در نیمه دوم مرتکب اشتباه شده و فکر می‌کردیم که آرام و مالک توپ و میدان هستیم، بنابراین از جریان بازی خارج شدیم. شما در هر حرفه ای به تجربه نیاز دارید و هیچ کس با علم به همه چیز به دنیا نمی آید. به نظر من این موضوع ربطی به فقدان حضور یک رهبر در ترکیب تیم نداشته و این معطوف به بلوغ تیمی است.

 

ما به صبر نیاز داریم. من در آن مقطع خیلی عصبانی شدم، اما بعد از آن با بازیکنان صحبت کرده و سعی کردم خواسته خود را به آنها منتقل کنم. نکته مهم درک سریع بازیکنان است و چه آنها بازیکنان یوونتوس باشند و چه نه، این روند باید از نظر فردی نیز به سرعت در هر بازیکنی جا بیفتد."

دیدگاه‌ها