کد خبر : 1804623 | 26 دی 1400 ساعت 10:19 | 41.2K بازدید | 17 دیدگاه

کار مارسیال تمام است؛

پاسخ ستاره یونایتد به ادعای عجیب رانگنیک! (عکس)

آنتونی مارسیال، مهاجم منچستریونایتد ادعای عجیب رالف رانگنیک، سرمربی این تیم بعد از بازی با استون ویلا را تکذیب کرد.

پاسخ ستاره یونایتد به ادعای عجیب رانگنیک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال، مهاجم فرانسوی و 26 ساله شیاطین سرخ تا سال 2024 با این تیم قرارداد دارد، اما به نظر دوران هفت ساله حضور او در اولدترافورد رو به اتمام است. آنتونی مارسیال به ندرت در این فصل در ترکیب ثابت حضور داشته و از زمان پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال در ماه نوامبر، هرگز در بین 11 بازیکن ابتدایی یونایتد قرار نگرفته است.

 

اما دیشب و علیرغم مشکلات رالف رانگنیک برای پر کردن لیست تیمش در بازی مقابل استون ویلا، خبری از آنتونی مارسیال حتی روی نیمکت این تیم نبود و سرمربی آلمانی یونایتد بعد از این دیدار مدعی شد خود این بازیکن تمایلی به همراهی با این تیم نشان نداده است.

 

1673292

 

رالف رانگنیک بعد از بازی مقابل استون ویلا گفت: "آنتونی مارسیال خودش نمی‌خواست در لیست تیم باشد. نام او به طور معمول در بین بازیکنان قرار داشت، اما خود مارسیال تمایلی به سفر با کاروان یونایتد نشان نداد و علت غیبت او نیز همین موضوع بود."

 

جالب اینجاست روی نیمکت یونایتد کمتر از 9 بازیکن مجاز دیده می شد و دو دروازه بان ذخیره این تیم یعنی تام هیتون و دین هندرسون هر دو در لیست این تیم برای دیدار مقابل استون ویلا حضور داشتند.

 

اما آنتونی مارسیال ساعتی قبل در استوری اینستاگرام خود ادعا رالف رانگنیک، سرمربی تیم را رد کرده و نوشت: "من هرگز از بازی برای منچستریونایتد امتناع نمی کنم. من هفت سال است که اینجا هستم و هرگز به باشگاه و هواداران بی احترامی نکرده و نخواهم کرد."

 

با این شرایط بعید است در ادامه فصل شاهد حضور آنتونی مارسیال در رختکن یونایتد باشیم و احتمالا این بازیکن در هفته های پیش رو و در مهلت باقی‌مانده تا پایان بازار زمستانی، از جمع بازیکنان یونایتد جدا خواهد شد.

 

1682980

دیدگاه‌ها