کد خبر : 1804635 | 26 دی 1400 ساعت 10:55 | 20.9K بازدید | 9 دیدگاه

مجبور نیستم چیزی را ثابت کنم؛

طعنه‌های دیبالا؛ دنبال یک نفر روی سکوها بودم!

به نظر می رسد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس به شدت از دست مدیران این باشگاه دلخور است.

طعنه‌های دیبالا؛ دنبال یک نفر روی سکوها بودم!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران یوونتوس به علت افت پائولو دیبالا و مصدومیت های متوالی این بازیکن خواهان کاهش دستمزد او هنگام تمدید قرارداد شده اند و این رفتار ستاره آرژانتینی بیانکونری را عصبانی کرده است. پائولو دیبالا بعد از گلزنی مقابل اودینزه نگاهی معنادار و غضب آلود به سمت جایگاه مدیران یوونتوس در استادیوم آلیانس داشت، اما بعد از اتمام مسابقه ترجیح داد سکوت کرده و در رابطه با واکنش غیرمنتظره خود توضیح خاصی ارائه ندهد. قرارداد فعلی دیبالا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می رسد  و تیم هایی چون تاتنهام، بارسلونا و اینتر خواهان جذب این بازیکن تکنیکی هستند.

 

1682992

 

پائولو دیبالا گفت: "فکر می‌کنم خوب بازی کردیم، اما باید سعی کنیم بعد از گلزنی ثبات بیشتری داشته باشیم. ما اغلب گل به رسیده و سپس بیشتر دفاع می‌کنیم، انگار از حمله کردن می‌ترسیم و نمی‌توانیم به این روند ادامه دهیم. ما یوونتوس هستیم. البته ما برای حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد بازی کرده و باید برای پیروزی تلاش کنیم. ما فوتبال خوبی ارائه نمی دهیم این نقطه قوت ما نیست، بنابراین باید روی تلاش برای دویدن بیشتر از تیم مقابل تمرکز کنیم.

 

واکنش جنجالی بعد از گلزنی؟ یکی از دوستانم را دعوت کردم و نتوانستم او را روی سکوها ببینم. افراد زیادی آنجا حضور دارند و بازی را تماشا می‌کنند و من نتوانستم دوستم را پیدا کنم.

 

آیا باید حرف تو را باور کنیم؟ من نمی دانم، این به شما بستگی دارد. داستان های زیادی وجود داشته و اتفاقات زیادی افتاده که ترجیح می دهم در مورد آنها صحبت نکنم. من مجبور نیستم چیزی را به کسی ثابت کنم. من در اختیار مربی و باشگاه هستم. احتمال تمدید قرارداد من؟ باشگاه گفت که در ماه فوریه در مورد آن صحبت خواهیم کرد."

 

1682993

دیدگاه‌ها