کد خبر : 1804636 | 26 دی 1400 ساعت 10:57 | 8.4K بازدید | 2 دیدگاه

یک بازیکن توانمند به خط میانی پلنگ ها اضافه می شود

گزارش روزنامه قطری از پیوستن عزت‌اللهی به الغرافه

دو روزنامه قطری الرایة و الوطن نسبت به حضور سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی در الغرافه واکنش نشان دادند.

گزارش روزنامه قطری از پیوستن عزت‌اللهی به الغرافه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که خبر انتقال سعید عزت اللهی به الغرافه قطر منتشر شد. بازیکن ایرانی وایله بولد کلاب پس از مذاکراتی که با مسئولین الغرافه داشت، به زودی راهی این تیم خواهد شد تا زیر نظر آندره آ استراماچونی به فوتبالش ادامه دهد. انتقالی که با واکنش دو روزنامه معروف قطری نیز مواجه شده است.

 

روزنامه الرایة با اختصاص دادن تصویری از سعید عزت اللهی به مطلب خود در خصوص بازار نقل و انتقالات زمستانی، با تیتر "الغرافه در حال مذاکره با سعید عزت اللهی بازیکن لژیونر ایرانی است"، نوشت: مدیریت باشگاه الغرافه وارد مذاکره جدی با سعید عزت اللهی بازیکن لژیونر و ملی پوش ایرانی شده که اکنون در وایله بولد کلاب بازی می کند تا بتواند در فصل نقل و انتقالات زمستانی امسال به طور رسمی به جمع پلنگ ها اضافه شود.

 

گزارش های متعدد حاکی از آن است که دو طرف پس از انجام مذاکرات، بر سر بیشتر جزئیات پیش از امضای قرارداد رسمی به توافق رسیده اند و اکنون در مرحله پیشرفته ای قرار دارند و از این رو باید تا پیش از اعلام رسمی خبر پیوستن این بازیکن به الغرافه، دو طرف بر سر تمامی مسائل به توافق نهایی دست پیدا کنند. 

 

پیش بینی می شود سعید عزت اللهی جایگزین محمد المسلمی بازیکن عمانی شود که به دلیل مصدومیت های مکرر نتوانست توانایی هایش را در این تیم به اثبات برساند و قرارداد این بازیکن نیز اواخر ژانویه به پایان می رسد.

 

1682994

 

لازم به ذکر است که این بازیکن 25 ساله و لژیونر ایرانی متولد 10 مهر 1375 وظایفش را به عنوان یک هافبک دفاعی، به خوبی در زمین پیاده می کند. این بازیکن با داشتن 19 سال و 42 روز، موفق شد در جریان پیروزی 3 بر یک برابر ترکمنستان برای ایران گلزنی کند. بنابراین، اگر مذاکرات با موفقیت به نتیجه برسد، یک بازیکن قدرتمند به پلنگ ها اضافه خواهد شد.

 

الوطن دیگر روزنامه مطرح قطری نیز به همین موضوع پرداخت و نوشت: باشگاه الغرافه در آستانه تکمیل قرارداد با سعید عزت اللهی بازیکن ملی پوش و لژیونر ایرانی عضو تیم وایله بولد کلاب دانمارک است تا در نقل و انتقالات زمستانی جانشین محمد المسلمی مدافع عمانی شود که در ژانویه از تیم جدا می شود.

 

سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی و 25 ساله دارای تجربیات موفقی در اروپاست و در صورت تکمیل قرارداد وی، بازیکن بزرگی برای تیم خواهد بود. پلنگ ها با عقد قرارداد با این بازیکن در ساعات آینده، علاوه بر مسابقات لیگ و تلاش برای قرار گرفتن در میان 4 تیم نخست لیگ ستارگان، به دنبال استفاده از این بازیکن در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

دیدگاه‌ها