کد خبر : 1804640 | 26 دی 1400 ساعت 11:10 | 26.4K بازدید | 2 دیدگاه

برونو فرناندز؛

حاضرم گل‌هایم را پس بگیرید، اما پیروز شویم!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی و 26 ساله منچستریونایتد از نتایج این تیم راضی نیست.

حاضرم گل‌هایم را پس بگیرید، اما پیروز شویم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ تا اواخر دیدار مقابل ویلا با بریس برونو فرناندز از حریف خود پیش بوده و فاصله ای تا کسب سه امتیاز نداشتند. اما در دقایق پایانی دو بار دروازه داوید دخیا باز شد و فرصت کسب این پیروزی برای یونایتد از دست رفت. برونو فرناندز در پایان این دیدار به گروه داوری اعتراض کرده و مدعی شد تصمیمات آنها در رقم خوردن این نتیجه نقش داشته است.

 

داور در نیمه دوم این بازی مجوز چهارمین تعویض به استون ویلا را صادر کرد و برونو فرناندز اعتقاد داشت آسیب دیدگی امی بوئندیا از ناحیه کتف بوده و نه سر، پس به این علت داور نباید اجازه تعویض به ویلا را صادر می کرد.

 

1682997

 

برونو فرناندز در پایان این دیدار گفت: "همه بازیکنان از گلزنی خوشحال می شوند، اما من ترجیح می دهم برنده شوم. حاضرم گل هایم را پس بدهم و در دیدار مقابل استون ویلا پیروز می شدیم. این دو گل برای من معنایی ندارد، زیرا ما یک امتیاز گرفتیم و خواهان کسب سه امتیاز بودیم.

 

حتی اگرچه عملکرد یونایتد در این مسابقه خوب بود، اما ما هنوز خیلی جای پیشرفت داریم و من اصلا از نتیجه راضی نیستم. کنار آمدن با این نتیجه دشوار است، زیرا فکر می کنم جریان مسابقه تحت کنترل ما بود. موقعیت خوبی برای زدن گل سوم داشتیم و این اتفاق رخ نداد. استون ویلا تیم باکیفیتی است و وقتی به بازیکنان این تیم فضا بدهید شما را مجازات خواهند کرد. من فکر می کنم عملکرد تیم قطعا بهتر از نتیجه بود. ما بهتر از قبل بازی را کنترل کردیم و شایسته نتیجه بهتری بودیم."

دیدگاه‌ها