کد خبر : 1804643 | 26 دی 1400 ساعت 11:26 | 31.8K بازدید | 8 دیدگاه

اعتصاب در هتل المپیک و عدم حضور در فرودگاه؛

فوری: شاگردان علی‌منصور به خرم‌آباد نمی‌روند!

جلسه مدیران باشگاه صنعت نفت برای جلب رضایت بی‌ثمر بوده و آن‌ها حاضر به شکستن اعتصاب خود نیستند.

فوری: شاگردان علی‌منصور به خرم‌آباد نمی‌روند!

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که از ساعت 8:30 در هتل المپیک تهران جلسه‌ای بین دو نفر از اعضای هیات‌مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان و بازیکنان با حضور سرمربی و کادرفنی تشکیل شده بود، بازیکنان به دلیل عدم دریافت حقوق خود در 7 ماه گذشته، حاضر به سفر به خرم‌آباد برای بازی با خیبر در جام حذفی نشدند.

 

در جلسه امروز، اعضای هیات‌مدیره وعده دادند که طی 2-3 روز آینده پول به تیم تزریق می‌شود اما بازیکنان که حسابی از بدقولی مدیران کلافه بودند، این‌چنین خطاب به مدیران باشگاه اعلام داشتند که باید امروز 60 درصد قراردادها پرداخت شود چرا که نیم‌فصل از فوتبال ایران گذشته و حالا هم حاضر به سفر به خرم‌آباد نیستند و مقابل خیبر به میدان نمی‌روند.

 

برای ساعت 12 امروز از سوی مدیران صنعت نفت بلیط هواپیما هماهنگ شده اما فعلا خبری از حضور کاروان صنعت نفت در فرودگاه نیست و آن‌ها در هتل المپیک حضور دارند.

 

در جلسه صبح امروز، بازیکنان خطاب به مدیریت باشگاه گفتند: بازی در مقابل هوادار هم به خاطر صحبت‌های آقای منصوریان و هواداران خوب آبادانی انجام دادیم و همانجا هم گفتیم اگر بعد از بازی با هوادار پولی تزریق نشود، ما حاضر به رویارویی با خیبر خرم آباد نیستیم.

 

در حال حاضر مسئولان پخش و پالایش حاضر به همراهی صنعت نفت شده‌اند اما منع قانونی و بندهای تعریف شده باعث شده تا پولی نصیب نفتی‌ها نشود و این مسئله سبب آن شده تا تیم فوتبال صنعت نفت در وضعیت بحرانی قرار بگیرد و به دنبال انصراف از جام حذفی و رویارویی با خیبر خرم آباد باشد.

دیدگاه‌ها